HOE Duitse zenders instellen met Digitenne ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter max1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

max1

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hallo allemaal,

als je Digitenne aanschaft krijg je diverse zenders. Echter standaard niet de Duitstalige. Nu woon ik vlak bij de grens met Duitsland dus in principe zou ik de Duitse zenders ook moeten kunnen ontvangen.

Wie wil voor mij op eenvoudige wijze uitleggen hoe je die Duitse zenders er ook bij krijgt ?
Zoiets van stapsgewijs ;-) want ik ben een echte simpelmans op dit gebied ... :shocked:

Mvgr., Gerrit :cool:

Twee jaar geleden heb ik eerder Digitenne gehad. Echter via info op Internet kon ik toen vele Duitse zenders ontvangen.
Helaas ben ik die link kwijt hoe je die moet instellen.

Als ik zo de berichten lees over Digitenne en Duitse zenders, en je woont vlakbij Duiisland, dan kun je die 100% zeker ontvangen, echter ben ik die info kwijt :P

Het is dus zeker mogelijk alleen hoe je die moet instellen, die info heb ik niet meer.

Inderdaad: Via de officiele info van de KPN kun je geen andere zenders ontvangen dan die op hun website staan.
Echter: het is wel degelijk mogelijk. en die info van instellen zoek ik dus ..... ;)

Mvgr., Gerrit :cool:

Laatst bewerkt:
Als je bij de grens met Duitsland woont, kun je wel degelijk diverse Duitse zenders ontvangen. Ik heb nu totaal 37 zenders ;)

Plaats jouw Digitenne antenne op een optimaile plaats. Het liefst zo hoog mogelijk en voor het raam, bijv. op een schoenendoos als het beneden is, het beste is op de 1e verdieping - slaapkamer bijvoorbeeld :). Verschuif de antenne naar ietsje links of ietsje rechts tot je de maximale ontvangst hebt.

Stel daarna pas de zenders in !!!!!!!!!!

Woon je vlakbij de grens met Duitsland dan heb je dus extra mazzel. OOK ZDF dus te ontvangen !

Mocht je geld overhebben voor die buitenantenne, dan is jouw ontvangst van alle zenders nog beter.

Mvgr, Gerrrit (ervaringsdeskunduge, woonplaats Enschede :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan