hoe een AVI -bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Humpe, weet je ook al of deze spywarevrij is?
Er wordt n.l. gevraagd of je dit wilt melden dus ze sluiten het niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door sachak


een data-schijf kan je toch niet op je dvd-speler bekijken :confused:


In principe is iedere cd een data-cd, het hangt alleen van de hardware af of het ook begrepen wordt...
 
Er worden dingen door elkaar heengebruikt wat het er niet makkelijk op maakt.

Een cd met mp3 kun je op cd en dvd-spelers afspelen.
Een dvd kun je niet volschrijven met mp3 als data.
Nero claimt het te doen maar ik krijg er geen muziek uit.
Wel lukte het me met AudioDvdCreator.
Je krijgt dan ook een menu dat iets wegheeft van de verkenner.
 
Geplaatst door Elisa
Maar Sachak heeft het hier wel over een avi en dat doe je gewoon met VSO DivX to DvD.
Je zult moeten zoeken in Google Sachak. Ik heb geen link.

Heb ik gedaan, het is gelukt :thumb:
 
Geplaatst door Elisa
Een dvd kun je niet volschrijven met mp3 als data.
Nero claimt het te doen maar ik krijg er geen muziek uit.

Dan is er iets mis met jouw NERO, bij mij werkt alles uitstekend als ik een DVD vol zet met MP3's (in data mode natuurlijk)

AudioDVDCreator heb ik (volledige versie), maar de trial is enorm gelimiteerd. Niet aan te raden als ik jou was, Nero hoeft niet afgeraden te worden, want zoals je hoort werkt deze prima...:thumb:

Groeten, James...
 
Geplaatst door Elisa
Er worden dingen door elkaar heengebruikt wat het er niet makkelijk op maakt.

Een cd met mp3 kun je op cd en dvd-spelers afspelen.

- Let er wel op dat dit ook door de speler ondersteund wordt

Geplaatst door Elisa
Een dvd kun je niet volschrijven met mp3 als data.


- Dat gaat prima, alleen de meeste dvdspelers zullen deze niet kunnen afspelen, in je computer geeft het zeker geen problemen
 
Dat gaat prima, alleen de meeste dvdspelers zullen deze niet kunnen afspelen, in je computer geeft het zeker geen problemen

Tsja, maar het komt meestal van je pc af dus dan hoef je geen cd met mp3 af te spelen :D
 
Geplaatst door Sarvo

- Dat gaat prima, alleen de meeste dvdspelers zullen deze niet kunnen afspelen,

Ik heb er helemaal geen dure, een van Medion en die leest de volledige DVD vol met MP3's zonder problemen en speelt ze ook zonder problemen af.

Staat er ergens een artikel dat de meeste dvd-spelers MP3 op DVD niet aankunnen?
 
James007, dan mag jij ons/mij vertellen hoe je het doet. :)
Ik heb een Pioneer dvd-speler en een JVC dvd recorder maar beiden vertikken het.
Ja, wel met een soort dvd-menu met AudioCreator maar niet als mp3 .
 
Kan ik niet bewijzen, maar ik heb er tot nu toe nog nooit van gehoord dat een DVD speler geen MP3 kan lezen.

Ik brand gewoon al mijn MP3's op een DVD schijfje met nero, ik doe niet veel moeite hoor, gewoon de hele map hoe gebrekkig aan info ook kopiëren naar compilatie en branden.

Mijn DVD speler leest eerst heel de DVD en geeft dan de indeling weer door een mappenstructuur, zoals op je computer. Ik ga gewoon naar de map en druk op play.

Maar als dat bij jullie niet lukt, dan GELOOF IK DAT WEL HOOR. Dat zal van DVD-speler tot DVD-speler afhangen.
Maar ik heb echt geen JVC toestel ofzo, iets heel goedkoop en dus zie ik de logica niet echt.

Het verschil is dat ik de DVD-spelers die het niet kunnen lezen als de uitzondering op de regel zie en jullie de DVD-spelers die het wel kunnen lezen als uitzondering op de regel zien. Zoiets kan je moeilijk gaan controleren bij elke DVD-speler op de markt. Je moet het proefondervindelijk vaststellen.;)

Groeten, James :)
 
Ja, zo had ik het me ook voorgesteld met Nero maar er kwam niets van terecht.
Een cd met mp3 is geen probleem. + en - geen probleem. Wat ik er ook inprop..... alles behalve die dvd met mp3 :rolleyes:
Bedankt voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan