Coolgirl1000
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mrt 2014
Doordat ik mijn laptop opstarten en meteen weer uitzette start Windows niet meer op 
Omdat ik de recovery cd's niet meer kan vinden zit ik met een probleem want ik kom nog wel bij de E-recovery maar heb dan alleen de keuze om Windows naar fabrieksinstellingen terug erop te zetten en ben dan alles van de C schijf kwijt
Omdat ik verschillende programma's erop heb staan waar ik geen cd's van heb en die wil behouden is dit geen optie. Nu vroeg ik me af of er een andere mogelijkheid is om hem toch op te starten met behoud van de C schijf? Ik kan geen cd's branden ofzo want heb geen beschikking over een andere pc alleen een IPad. Of is het beter om hem weg te brengen naar iemand, die er meer verstand van heeft en wat zou dat ongeveer gaan kosten? Het is een oudje maar verders oké.
Acer Aspire 7715Z met Windows7 erop weet alleen niet of het de 32 of 64 is

Omdat ik de recovery cd's niet meer kan vinden zit ik met een probleem want ik kom nog wel bij de E-recovery maar heb dan alleen de keuze om Windows naar fabrieksinstellingen terug erop te zetten en ben dan alles van de C schijf kwijt

Acer Aspire 7715Z met Windows7 erop weet alleen niet of het de 32 of 64 is