Daaag,
Dit het is plan: Kompjoeter formatteren; Windows 7 installeren. En dat alles vlekkeloos. Help me aub!
Tot nog toe heb ik het volgende klaargespeeld:
-Windows 7 (32 bit) gedownload (iso bestand)
-Alle drivers die voor m'n laptop bestemd zijn gedownload
Ik heb maar 1 kostbare laptop (deze) die vereist is voor school, en wil hem uiteraard niet ruïneren door stompzinnige risico's te nemen. Dus sta me a.u.b. bij door me aan te vullen of te adviseren in het volgende:
1: Me dunkt moet ik bovenstaande bestanden (Windows 7 (iso) en de drivers) samen op 1 bootable dvd branden. Is dat correct? Zo ja, moet dat een cd of dvd zijn? En met welk programma kan dit het best?
2: Hoe kan ik het beste mijn schijf formatteren? Heb een NTFS schijf.
3: Zijn er nog overige cruciale zaken waar ik rekening mee dien te houden?
Danku zeer!
Dit het is plan: Kompjoeter formatteren; Windows 7 installeren. En dat alles vlekkeloos. Help me aub!
Tot nog toe heb ik het volgende klaargespeeld:
-Windows 7 (32 bit) gedownload (iso bestand)
-Alle drivers die voor m'n laptop bestemd zijn gedownload
Ik heb maar 1 kostbare laptop (deze) die vereist is voor school, en wil hem uiteraard niet ruïneren door stompzinnige risico's te nemen. Dus sta me a.u.b. bij door me aan te vullen of te adviseren in het volgende:
1: Me dunkt moet ik bovenstaande bestanden (Windows 7 (iso) en de drivers) samen op 1 bootable dvd branden. Is dat correct? Zo ja, moet dat een cd of dvd zijn? En met welk programma kan dit het best?
2: Hoe kan ik het beste mijn schijf formatteren? Heb een NTFS schijf.
3: Zijn er nog overige cruciale zaken waar ik rekening mee dien te houden?
Danku zeer!