Hoe een e-mail te sturen aan een hele groep in MSN 6 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kunt in outlook je hotmail ontvangen, en daar kun je groepen in aanmaken, meer zou ik ook niet weten

Geplaatst door PC-user
je kunt in outlook je hotmail ontvangen, en daar kun je groepen in aanmaken, meer zou ik ook niet weten

Neej.......................... Ik bedoel iets anders. Ik bedoel de mensen in je contactlijst. ! van die groepen moet ik een mail sturen maar hoe doe ik dan ?

Bij msn 5.00 kan je het volgende doen: bij opstellen van email zie je ook je snelle adressen lijst, onder een aantal namen van bekende zie je onderaan (allen weergeven) daar in krijg je een lijstje van je contact personen, en die kan je aanklikken om eendezelfe mail te laten ontvangen. Mocht je niet alle personen daar terug vinden, dan moet je de lijst bewerken die er nog niet tussen staan.
succes.
groetjes Marcel

Geplaatst door 1marcel
Bij msn 5.00 kan je het volgende doen: bij opstellen van email zie je ook je snelle adressen lijst, onder een aantal namen van bekende zie je onderaan (allen weergeven) daar in krijg je een lijstje van je contact personen, en die kan je aanklikken om eendezelfe mail te laten ontvangen. Mocht je niet alle personen daar terug vinden, dan moet je de lijst bewerken die er nog niet tussen staan.
succes.
groetjes Marcel
dat zijn gewoon de mensen die je in je adresboek hebt bij hotmail.
rubie bedoelt, dat je gewoon aan de users in je msnlijst een meeltje kunt sturen...zónder eerst dat adres ergens op te slaan :)

nee, ik weet het niet...ben er zelf ook al eens mee bezig geweest :confused: :(

Geplaatst door aaajeetee

dat zijn gewoon de mensen die je in je adresboek hebt bij hotmail.
rubie bedoelt, dat je gewoon aan de users in je msnlijst een meeltje kunt sturen...zónder eerst dat adres ergens op te slaan :)

nee, ik weet het niet...ben er zelf ook al eens mee bezig geweest :confused: :(

Gelukkig jij snapt het wel :D Alleen jameer dat j het antwoord niet weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan