hoe een formaat vastzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

javan

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2010
hallo
Als u even op mijn site kijkt www.amshop.be ,dat ziet u het kader ,en dat mijn linker en rechterhelft niet hetzelfde formaat hebben.
Hoe kan ik dit vastzetten zodat het een vast formaat word,en niet kan gewijzigd worden ?
groeten,jan

Ik zie dat je de kaders hebt opgebouwd uit tabellen.
Wat je zou kunnen doen is: de 2 rijige kaders knippen, op deze plaats een tabel invoegen met 1 rij en 1 kolom en dan daar de kaders weer inplakken. Dan zet je de kaders beide op 50% en ze zullen gelijk zijn. Om een of andere reden maakt dreamweaver de 2de groter om hem aan de pagina aan te passen.

Ik zou je adviseren om je complete pagina te plakken in een tabel van 1 rij en 1 kolom met een breedte van 766 px dan is je site ook voor mensen goed te zien met een kleiner beeldscherm.

Succes Arno

Ik zie dat je de kaders hebt opgebouwd uit tabellen.
Wat je zou kunnen doen is: de 2 rijige kaders knippen, op deze plaats een tabel invoegen met 1 rij en 1 kolom en dan daar de kaders weer inplakken. Dan zet je de kaders beide op 50% en ze zullen gelijk zijn. Om een of andere reden maakt dreamweaver de 2de groter om hem aan de pagina aan te passen.

Succes Arno

Beadnkt voor advies;
Ik heb geprobeerd zoals je zegt ,maar het lukt me niet.
zal de site denk ik echt even uit handen moeten geven om dit recht te zetten..

stuur je html code in een kladblok bestand naar mijn email dan zal ik dat morgen voor je doen.
Het is onzin om voor zoiets simpels te betalen.

Je kunt dan naderhand de html weer terug plakken en klaar is kees.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan