Hoe een installatie cd/dvd te kopieren dat hij autorun blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athalon1951

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar denk het wel, ik heb gezocht op het www en kom eigenlijk nergens tegen wat ik moet doen om een autorun cd/dvd te krijgen van een programma.

Ik heb hier een oud programma 'Print It DeLuxe 2.0' die bestaat uit 1 cd die vanzelf opstart. Nu wil ik graag een exacte kopie hebben van deze schijf (zodat deze schijf ook vanzelf opstart) de reden is, dat de originele schijf uit 1997 is en wat smerig is geworden met lichte krasjes, dus eerdaags is het afgelopen met deze schijf. Nu installeerd hij nog prima, maar wil het graag zo houden door een kopie ervan te maken die uiteraard ook zelfstartend is.

Wat heb ik hier nu voor nodig en hoe maak ik er een zelfstartende kopie van, ik heb op schijf staan CDBurnerXP en ImgBurn maar ik wordt er niet echt veel wijs van vanwege de mogelijkheden. Ik heb zelfs Folder2Iso op schijf staan, maar vrees dat er iets meer bij komt kijken dan een iso branden.

Wie kan mij oude man even het licht laten zien. :o

gewoon een 1 op 1 copie maken op een andere cd

Ja natuurlijk :thumb: geloof het of niet, maar was het totaal vergeten en zat al te rotzooien met programma's wat al 3 schijven kostte :o Ja nu je die simpele opmerking maakte schoot het mij weer te binnen na al die jaren, want heb zeker 4 jaar niets meer gebrand, maar ja ouderdom komt met 1.253.665.222 gebreken denk ik maar zo :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan