Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus het is iets wat met Woocommerce te maken heeft, maar wat?Wil losgekoppelde / uitgeschakelde knop terugkoppelen aan Woocommerce.
Laat mij het zo verwoorden.Je kan WooCommerce toch gewoon uitschakelen in je dashboard?
Dan moet ik (1) zoeken naar beide hierboven genoemde WooCommerce-elementen om daar (2) een tijdsvoorwaarde aan te kunnen koppelen. Eenvoudig te vinden / te doen in deze addon ?Dan hoef je de addon niet uit te zetten, maar zet gewoon de productlisting en winkelmand uit met een voorwaarde.
... alléén dat de 'koopperiode' beperkt is zodat er nog vrije tijd overblijft voor andere zaken ...Al vraag ik me af wat je ermee wilt bereiken?
Dat beslist toch enkel de persoon die op de bestelknop duwt en het bestelproces wil afwerken - vandaar dat alles best perfect moet combineren.Waarom beslis jij wanneer iemand iets moet kopen?
$huidige_datum = current_time('H'); // Haal het huidige uur op
$start_uur = 22; // Starttijd (bijv. 22:00)
$eind_uur = 6; // Eindtijd (bijv. 06:00)
// Als het binnen het gesloten tijdsvenster valt
if ($huidige_datum >= $start_uur || $huidige_datum < $eind_uur) {
// Toon een bericht of redirection naar een gesloten pagina
wp_die('De winkel is momenteel gesloten. Probeer het later opnieuw.');
}
}
add_action('template_redirect', 'sluit_winkel_op_bepaalde_tijden');
Kan je gewoon aanpassen bij het product.WooCommerce mag niet elke dag beschikbaar zijn, dus op pagina xyz staat een knop met bijvoorbeeld volgende tekst : 'Bestelling is niet mogelijk' of (in het ander geval) : 'Bestel nu.'
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.