hoe een minecraft bukkit server1.0.0 gratis hosten via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
weet iemand hoe je een server kan hosten via intenet dus via een hostingmanger gratis
bijvoorbeeld dat je als ip bij minecraft invuld mc.pascalboy.nl ofzo zonder hamachi en portforwarden ofzo en dat hij nietop mijn computer draait maar gewoon op het internet zodat hij 24/7 wordt??:)
weet iemand hoe dit moet?
alvast bedankt

gr pascalboy

ja maar ik wil hem gratis op internet laten draaien zonder dat me computer aan staat gratis en geen $40 ofzo want dat heb ik niet:) en ik wil ook niet dat het maar voor 5 dagen is.
en ik wil hem wel graag 24/7 gratis zonder dat mijn computer aanstaat hebben..... erg lastig dus.

IK kan echt niks vinden op google please help me met een provider

Laatst bewerkt:
Gratis een gameserver hosten kan je eigenlijk wel vergeten behalve als je jouw eigen computer 24/7 aanzet.

jammer heel erg maar kan het ook zonder 14/7 met een gewoon ip en niet hamachi

Haha een minecraft server is altijd gedoe :)
Ten eerste zal ik je is wat vertellen over een SERVER.
Een server is iets wat je op een computer zet die verbinding heeft met internet en waaraan andere internet gebruikers hun eigen pc kunnen verbinden. Dus je zal een pc moeten hebben die 24/7 aanstaat of er een huren. Natuurlijk is dat niet gratis.
Als je een server wilt hosten waar vrienden op kunnen connecten en aangezien je niet echt slim lijkt in dit soort dingen raad ik je gewoon aan om dit te doen:
- Download dit. (basis server files)
- Maak een nieuwe map aan.
- Plaats het gedownloade programma erin
- Het zal zelf de benodigde bestanden aanmaken.
Done. Om server instellingen te veranderen ga je naar het bestandje server.properties (ofzo lang niet gedaan) en dan druk je rmb en dan OPENEN MET en dan kies je kladblok/notepad.

Geen dank

bedankt maar zoals j kan lezen ben ik al erg ervaren in servers hoor ik heb al een bukkit met vele plugins en had al na een dag dat 1.1 kwam 1.1 bukkit al maar ik hoorde van een vriend dat hij hoorde dat je servers op een gewoone website kon hosten, {vond ik ook raar maarja vele servers hebben een website als ip} maar dat is vps dus ik dacht ik stel hier de vraag maar blijkbaar kan het dus niet maar ga onderhand sparen voor een nieuwe comp me windows7 laptop compaq presario cq62 is net te sloom voor een server denk dat ik maar een server niet ga hosten mee tijdelijk gewoon op een normale server, ik ga later we weer een server maar hosten. ALS IEMAND HET NOG WEET GRAAG

ik ben al ervaren met servers

maar bedankt
gr pascalboy

Als je van plan bent om op lange termijn server te hosten (dus bijv 10 jaar (XD)) dan kan je ook een goedkope laptop kopen die een server kan laten draaien en dan bepaalde instellingen dat hij aan blijft(actief) als je hem dichtklapt en dan gwn aan de netstroom en internet kabel leggen XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan