Hoe een non-listed user account verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Ultimate-123

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
91
Ik heb een password beveiligde non-listed in window xp useraccount.. :confused:


Hoe kan ik deze verwijderen? ik heb van Home naar Pro geupgrade..
in die useraccount staat nog heel veel beschikbare ruimte door al die bestanden die ik dus niet kan verwijderen :(
Hij staat niet in de lijst van de gebruikers account :S

Als het mogelijk is wil ik niet mijn pc weer te hoeven herinstalleren..
(Heb eindelijk al me programma's weer aan de praat gekregen)


btw, ik denk dat ik dit in de verkeerde forum geplaats hebt.. Srry als dat zo is :p
 
Als je in mapopties, eenvoudig delen uitzet, krijg je een tabblad beveiling erbij, in de eigenschappen van de bestanden en mappen, daar eigenaar worden, en deleten.

Is het geen account van jezelf? uit de Home versie?
 
ik had in veilige modus als administraror de beveiliging geporbeert maar geen succes,,
ik kom alleen in de eerste map en dat zegt ie toegang geweigerd, dus verplaatsen kan ook niet.. :(

vergat te vertellen die useraccount is van Home edtion maar wat ik nu heb is Prof..
 
Laatst bewerkt:
Open de eigenschappen van de map of bestand, ga naar het tabblad beveiliging, klik op toevoegen, geavanceerd, nu zoeken, zoek jezelf uit, en geef hem de rechten door deze aan te vinken in eigenschappen.
 
ik had me zelf al rechten gegeven maar door dat kom ik alleen maar in de 1e map maar als ik het verder probeer beveiligt hij de rechten er van -,-"

ik heb alles geprobeert maar ik krijg steeds die irritante beveilging..

sdsdok6.png


(Vj is die useraccount dus en Vijay is de gene dat ik gebruik)
 
Bij de knop Machtigingen moet je zijn en daar klikje het account waar je mee in bent geloged, zet een vinkje bij het hokje helemaal onderaan (Sub containers) dwz voor alle onderliggende objecten.. Nu is dat account eigenaar van aa\lles wat er in die map is geplaatst.. :confused:
 
fdfdfdfdfdfbh4.png


-,-"

ik kan niets toevoegen zoals je ziet..
ik kom alleen in de 1e map maar dan krijg ik dit zodra ik de beveilging wil veranderen van de mappen die er in zitten..


dfdfaz9.png


Waar kan ik deze controle vinden die aangeven word?
(mijn mening over xp beveileging: _|_ )
 
stom van me dat ik daar over heen keek :p er stond: Kan de huidige eigenaar niet weergeven.

het werkt ^^ Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan