Hoe een pal-trlp.001 bestand branden voor ps2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyberlook

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
4
Ik heb nu tomb raider the lengend gedownload maar wil die nu branden nou staat hij in pal-trlp.001 bestanden maar hoe moet ik dat nu branden om hem te kunnen spellen op mijn ps2
 
Welkom op Helpmij.:)

Ten eerste je Playstation 2 moet omgebouwd zijn om gebrande games te kunnen spelen.
Ten tweede waarschijnlijk moet je die bestanden nog uitpakken met Winrar. Daarna zal er een Image bestand uitkomen. Deze kun je met bijvoorbeeld DVD Decrypter branden op DVD.
 
:evil: Nee ik dan deze bestanden niet uitpakken heb het al geprobeert en ja hij is omgebouwd is er misschien een andere oplossing of is er een manier om die bestanden om te zetten naar iso :thumb:
 
Het staat wel degelijk ingepakt hoor. Heb je geen .rar bestand erbij? Anders gewoon op het 001 bestand met rechts > openen met > winrar. Dan uitpakken en dan de ISO branden.

Hoeveel bestanden zijn het?
 
Als die bestanden genummerd zijn: pal-trlp.001, pal-trlp.002, enz. zijn dit "ingepakte" bestanden... de enige weg om die te openen is met winrar of een andere "extractor"... klik op het bestand met het laagste nummer, of, indien aanwezig, zonder nummer [bijv. pal-trlp.rar] en de rest wordt dan automatisch mee uitgepakt.... Als je de mededeling "invalid archive" o.i.d. krijgt is het bestand mogelijk corrupt.....
Geef anders even een lijstje van die bestandsnamen....
 
als ik probeer uit te pakken krijg ik of add to of compress of openen en dan zegt die windows kan volgende bestand niet openen.
 
Heb je Winrar? Klik dan het eerste bestand aan en klik op "extract"....... Uitpakken met Windows gaat niet lukken.....
 
IK heb winrar maar zoals ik dus al de heletijd zeg ik kan ze niet uitpakken, want anders had ik dat al gedaan en had ik zoals jullie zeggen hier niets hoeven te vragen, maar het gaat niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan