Hoe een videokaart te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwayne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Ik speel GTA, maar het ziet er niet mooi genoeg uit en het schokt. Dus ik wil graag een videokaart downloaden. Maar ik snap er echt niks van hoe het moet! Ik heb een Ati 200 M Serie. Kan iemand mij alstjeblieft helpen?

Bedankt alvast!

Dwayne Graafland.

Hoi !

Tja.....downloaden zal niet meevallen !

Wil je een nieuwe videokaart kopen ?

Greetz,

Harry.

Maar moet ik dan 200M downloaden? Ik heb een laptop en daar kan geen andere video-kaart in, heb ik gehoord.

P.S. Snelle reacties trouwens!:thumb:

Maar moet ik dan 200M downloaden? Ik heb een laptop en daar kan geen andere video-kaart in, heb ik gehoord.

P.S. Snelle reacties trouwens!:thumb:

Beste Dwayne,

Downloaden doe je met software -> software is een aaneengesloten reeks van stroompjes opgeslagen op een magnetische plaat, verstuurd via een kabel. Dit kun je niet aanraken, is niet fysiek.
Een videokaart is hardware -> een fysieke printplaat die je beet kunt pakken.

Hardware kan je derhalve niet downloaden (je kan de kaart niet omzetten in stroompjes en door een kabel heen proppen). Laptops zijn vaak niet te upgraden.
De Ati 200 M is een chipset (=onderdeel op moederbord) en geen losse kaart. Je kunt deze niet upgrade. In dit geval kun je er dus niets aan doen.

Laatst bewerkt:
Ik speel GTA, maar het ziet er niet mooi genoeg uit en het schokt. Dus ik wil graag een videokaart downloaden. Maar ik snap er echt niks van hoe het moet! Ik heb een Ati 200 M Serie. Kan iemand mij alstjeblieft helpen?

Bedankt alvast!

Dwayne Graafland.

Maar misschien kan het spel toch nog wel wat vloeiender lopen met wat kleine ingrepen......

Vaak is er wel een zg. patch te downloaden van het spel zelf. Deze "patch" brengt altijd wel wat verbeteringen met zich mee. (alle kleine beetjes helpen)
Schoon je laptop eens op (C) met CCleaner
Defragmenteer daarna je partities.
Tenslotte kun je via Start--->uitvoeren--->type msconfig--->opstarten- eens kijken wat er allemaal "meedraait" op de achtergrond.Veel weinig gebruikte programmas kun je hier uitvinken (vinkje weghalen). Je verwijderd ze niet!

Suc6.

Mooi! Erg bedankt! Ik ga het gelijk proberen!:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan