Ik heb een exe file van Windows XP SP2 maar heb geen brander. Nu wil ik van dat exe bestand een image file maken zodat ik hem met deamon tools kan mounten zodat hij hem als een cd ziet. Hoe maak ik van een exe file een image en met wat en hoe?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik toch nog een keertje antwoord geven.
Branden met nero en bij je brander kiezen voor image recorder en daarna een plekje op je harddisk kiezen om het op te slaan
wat jij wil gaat dus niet.
wat wel kan is het volgende.
je copieer de hele cd van windows zp zonder sp2
daarna kan je de sp2.exe slip streamen in de windows xp install cd die je gekopieerd heb.
daarna kan je een nieuw image maken en die kan je dus wel mouten met deamon tools.
ik zie alleen het nut er niet van in want als je formaatje doet moet je toch eerst xp zonder,
sp2 instaleren voor je die image kan aanspreeken met deamon tools.
ik zie alleen het nut er niet van in want als je formaatje doet moet je toch eerst xp zonder,
sp2 instaleren voor je die image kan aanspreeken met deamon tools.
Download ImgBurn. Daarmee kun je images maken, inpakken, uitpakken, branden, verifiëren... En nog meer.
www.imgburn.com
Oh and let's not forget the best thing about it.... it's 100% FREE ;-)
Ik heb een exe file van Windows XP SP2 maar heb geen brander. Nu wil ik van dat exe bestand een image file maken zodat ik hem met deamon tools kan mounten zodat hij hem als een cd ziet. Hoe maak ik van een exe file een image en met wat en hoe?
Je wilt er toch niet mee branden, maar dan kun je de andere opties wel gebruiken!
Je kies gewoon bovenin, onder Mode, Build. Dan selecteer je het SP2-exe'tje, en je
pakt hem in naar een ISO.
Je kiest dus in het venster de gewenste bestanden, die in de ISO moeten. Dan klik
je op de grote knop onderin. Maar, let wel: je moet even linksboven die grote knop
op dat kleinere knopje drukken, zodat hij niet van mapje naar CD gaat, maar van mapje
naar image. Even beetje rondneuzen in dat programma en je bent verslaafd!
Dít programma zou van mij voor zeventig euro bij de MediaMarkt mogen staan.
Nero? NO WAY! :evil:
Mag ik je een tip geven? Loop naar de Dixons, MediaMarkt, of een andere electronicazaak,
en koop voor vier tientjes een brandertje...
Ja baas. Ik heb me afgemeld voor dit topic.
De mazzel en succes.![]()
Eerst die exe-file uitpakken: rechtermuisknop- extract files. Daarna branden naar iso. Werkt dit?
Han
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.