Hoe fix ik deze java error?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jplt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jplt

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2013
Hallo allemaal,

Ik probeer minecraft te open maar als ik in een server of een wereld ga gaat de het spel terug naar de launcher en komt er een error in txt bestand in de minecraft map (zie link).
Ik heb van alles geprobeerd, java opnieuw installeren, andere versie van java installeren, minecraft opnieuw installeren, compatibiliteits modus. Maar niets helpt. Hoe kan ik deze error fixen?

Alvast bedankt!

Link met de error:
http://pastebin.com/Cqt7q11W

Ik heb beetje die rapport nagekeken en door die alles steeds opnieuw te lezen krijg ik zeer sterke indruk en aanwijzing ( aanwijzingen ! ) naar problemen en crashes i.v.m. grafische drivers enz..
Ben bang dat niets met compatibiliteit te maken nu heeft, en ook niets met Java, maar dus ongv. ( dat denk namelijk zo ! :( ) met je video-kaart probleem is, oftewel misschien driver van je video-kaart moet je verversen ??

Of je jouwe video-kaart nog steeds updaten kan ?

Laatst bewerkt:
Ik heb alle Windows updates gedaan en driver booster gebruikt. En wat bedoel je precies met verversen?

:confused: Bedoel ik mee video-kaart met nieuwe driver updaten als je dat kan ?

Welke je exact video-kaart hebt ?? :(

Het is mijn nichtje haar laptop morgen zal ik meer info geven. Haar oude laptop kapot krijg ze een nieuwe met 8 gb ram en i5 is er weer iets mis :/ .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan