hoe formateer een dell computer ??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
:D oke oke ik zal het voortaan afkorten met pc ik dacht altijd dat cpu de afkorting was omdat je bij een 2 player game bij de computer cpu ziet staan dus vandaar:D

maar ik heb nog dteeds een probleem ik heb mijn computer niet geformateer maar alleen windows opnieuw geinstaleerd:confused: ik heb m in veilige modus met opdrachten pr opgestart en format c: gedaan maar dat lukt ook niet dus ik denk dat ik tot maandag moet wachten totdat de techniche dienst van dell weer aan het werk is

Maar je hebt dus vanuit Windows opnieuw geinstalleerd? Je kunt ook nog proberen om de Helpmij.nl Bootdisk te gebruiken en daarmee op te starten en format c: te doen.

Ik wist niet zeker of je nog een Dell met of zonder floppy had, ik heb er nog net wel één.

:confused: toen ik m bestelde dacht ik k zal wel nooit een floppy drive nodig hebben

ik denk dat alleen del mij nog kan helpen en zo niet dan maken ze maar alles en als dat niet lukt vernieuwen ze alles maar ik heb toch nog garantie

OPGELOST

Hehe het probleem is opgelost.
Wat was nou het probleem, het probleem was, dat ik mijn nieuwe CD-ROM speler op master moest zetten.
Ik heb nou een geformateerde PC!!!!!!!!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan