hoe fotoalbum op mijn site zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefblues

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
hallo,
Ik heb een fotoalbum gemaakt met het prog. " thumbnailgenerator". Ziet er mooi uit. Nu is mijn vraag: hoe krijg ik dit op de geschikte pagina op mijn site. Volledig album staat nu op mijn hd in een map.
Stef:confused:

Kun je iets meer info geven? Heb je al eerder iets op die site gezet? Bij welke internetprovider zit je?

Guus.

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk heb je 1 hoofdpagina gecreërd, als je een link op je website zet naar deze file, dan zou het moeten werken.

Ik ken het programma Thumbnailgenerator niet, maar ik neem aan dat het een pagina met thumbnails maakt, waarop je kunt klikken om de foto's te zien.
Plak de html van die pagina in de pagina fotos.htm.
En niet vergeten je thumbnails en foto's ook te uploaden natuurlijk:D .

Guus.

Kijk eens hier

Ik heb op mijn website gewoon een html pagina gemaakt met allemaal kleine fotootjes en daar links achter geplakt naar de vergrotingen. Da's wel veel werk maar gaat prima. Ik ken thumbnail generator ook niet maar zo werkt het wel. en als je dan de link zo instelt dat de foto in een browser steeds een nieuwe pagina opent, hoeft je bezoeker niet steeds de terugknop te gebruiken. Kijk maar even hoe het bij mij werkt. www.petervanbeveren.nl.vg

Gr.
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan