Hoe foto's toevoegen/verder branden op DVD ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jw66
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jw66

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Via Windows 7 Dvd branden heb ik een twaalf foto's van mijn harde schijf op een nieuwe DVD (4.7 Gigabite) gezet. Nu is opeens die DVD vol en kan ik er niet meer foto's bijplaatsen. Vroeger had ik een gratis Nero (6?) programma waarmee ik foto's naar een DVD erbij kon branden. 1) Kan ik dit niet met Windows Dvd Branden; waarom is die schijf meteen vol? 2) Wie kan mij helpen aan goeie freeware om foto's op DVD te branden, ook in multisessie?

DVD is niet vol maar afgesloten omdat je waarschijnlijk een verkeerde optie hebt aangevinkt bij branden. Een DVD dient afgesloten te worden om het afspeelbaar te maken op een stand alone DVD speler.
Gebruik je die niet dan kan je de foto's gewoon als data branden. In Nero heet dat een Multisessie CD/DVD

Dank voor snelle reactie maar:
De DVD brander zit gewoon in mijn PC -niet stand alone- en ik heb gewoon het Windows Dvd Branden programma doorlopen. Bij mijn weten niet afgesloten.
Idd, vroeger met NERO multisessie lukte het steeds om een CD of DVD vol te branden met foto's. Soms wel 1000. Is er een soortgelijk programma via Freeware? En wat kan ik met mijn "volgelopen" DVD doen? Moet ik een verse nemen?

Met die afgesloeten DVD kan je nu niets meer doen in de zin van bij branden.....

Persoonlijk vind ik als Freeware Burn4Free wel prettig.....

Lang geleden dat ik DVD's/ CD's brandde... Volgens mij gebruikte ik vaak nero express en ook een ander goed programma... help ik ben de naam kwijt!

Beste Terrabo,
Kan ik nu iets anders doen met die DVD? Bv. formatteren (met welk programma?) en opnieuw gebruiken? Of kan dat niet (frisbee vind ik geen goed idee)
Ik ga Burn4Free proberen maar dan moet ik natuurlijk een nieuwe DVD erin stoppen.....
Dank voor het meedenken dusver..
jw66

Sorry, ben net uit bed omdat ik ziek ben anders had ik even eerder geantwoord.
Ik zie dat je goed geholpen ben door jw66, gelukkig is het opgelost !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan