Hoe game uitpakken en spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackson

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
hey,

ik ben nog nieuw hier dus als ik deze topic verkeerd heb gepost en verboden termen gebruik: neem me niet kwalijk:)

oke nou de vraag.

ik heb een backup van een spel hier liggen. nou zijn het allemaal .001 bestanden t/m .067.
ik weet niet echt hoe ik deze nu moet uitpakken.

Winrar heb ik en biedt geen uitkomst.
als ik eerlijk moet zijn weet ik niet hoe ik het moet gebruiken:o

7-zip heb ik, maar biedt ook geen uitkomst

zeg steeds file broken. en heb 2 a 3 backups geprobeerd en steeds zegt hij file broken(het kan toch niet zo zijn dat ze alle 3 broken zijn?.... dacht het niet)

Mastersplitter ook al geporbeerd

maar zegt steeds dat de .000 bestand ontbreekt. Een hele raare foutmelding, althans dat vind ik.

nou heb ik gezien dat er een readme erbij is inbegrepen.

originele citaat:

Installation:

- Just extract the archives and burn/mount with your favorite software.
- Install, use serial: krijg-je-niet-:p.
- Copy our cracked content from DVD to game dir then play.

nou bak ik er helemaal niks van. heb het geprobeerd te branden, maar het resultaat was 3x niks.

is er iemand die mij kan helpen?

bij voorbaat dank,

Jackson. Number. 5

Je kunt hem gewoon met WinRAR openen.

Kwestie van het eerste bestand openen (dat is meestal degene met de extentie .rar of .001) vervolgens alle bestanden selecteren en ergens naar een map slepen.

Vermoedelijk zijn de bestanden beschadigd, hopelijk zit er een .PAR of .PAR2 bestand bij. Dan kun je in ieder geval kijken hoeveel blocks je mist (de .par bestanden kun je openen met QuickPar)

Vaak hoef je de rest van de bestanden er niet heen te slepen. Als je de eerste opent in winrar (uitpakken dus) volgt de rest vanzelf.

Wel even een doelmap kiezen waar het uitgepakt moet worden zodat je de bestanden makkelijk terug vindt.

Ik doelde ook op de bestanden in het RAR-bestand.

Je hebt gelijk wat betreft het uitpakken, toch kies ik nu voor deze optie omdat je precies weet waar je het hebt gelaten. Als je nog niet eerder met WinRAR hebt gewerkt is dit de veiligste manier.

bedankt voor jullie reactie's/

alleen snap ik niet wat jullie bedoelen met uitpakken.

bedoelen jullie extract files? of extract here? want dat kan ik niet, die optie is er niet.

en er zijn geen par files, is dit een probleem?

sorry maar ben nog een totale noob, ik koop meestal de games, maar deze keer was het een geval apart:D

Extract files inderdaad.

Dan krijg je een schermpje te zien en kan je bepalen waar het moet worden uitgepakt.

Meld het even als dat is gelukt en wat voor bestand het is die is uitgepakt.

Klik gewoon 1x met rechts op het eerste bestandje en kies voor extract here

maar dat is het hem juist.

ik doe rechtermuisknop op de eerste bestand(.001) maar die 2 opties zijn er niet.

ik kan kiezen uit:

- add to archive
- add to ''naam-van-spel.rar''
- Compress and email.
- Compres to ''naam-van-spel.rar and email.

verder niks.

nog een keer met 7-zip geprobeerd, maar zegt dat de file broken is.
ik denk niet dat hij broken is, want hij geeft de zelfde foutmelding bij 3 andere backups.

Geef eens de volledige naam van het 1e bestand, inclusief de letters achter de punt

flt-pes8
Mastersplitter file (omdat ik het met mastersplitter heb geprobeer te openen)
97.657 kb.

btw, de volgende bestand is gewoon .002 bestand

flt-pes8
Mastersplitter file (omdat ik het met mastersplitter heb geprobeer te openen)
97.657 kb.

btw, de volgende bestand is gewoon .002 bestand

Hoe heette dat 1e bestand eerst??

Een geef dan eens de complete, volledige naam, incl. letters achter de punt, van de 2e file

1e bestand:

flt-pes8.001
001-bestand
97-657 kb

2e bestand:

flt-pes8.002
002-bestand
97-657 kb

Klik eens 1x met rechts op dat eerste bestand, kies dan voor Openen met en dan voor WinRar

Ok, wanneer je nu 1x met rechts klikt op dat 1e bestand, kun je dan kiezen voor Extract here?

Dubbeklik eens gewoon met links op het eerste bestand, welke melding krijg je dan?

hij opent de .001 bestand maar dan in een winrar mapje, waarin alleen de .001 bestand in zit.

de bestand die erin zit is nu:

flt-pes8.iso
Magiciso document
size: 5.821.741.056

dit is alleen de .001 bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan