Hoe gebruik ik FPS in COD UO multiplayer ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

funnymaster007

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
ik zie mensen soms weleens hoger en verder springen, en daarbij op plekken komen waar ik niet op kan komen ik heb iets gehoord over FPS en dat ik dat daarvoor moet gebruiken om hoger te springen maar ik weet niet hoe ik dat kan gebruiken
:confused::confused::confused: dus kan iemand mij helpen???

hallo

hallo,

FPS betekend first person shooter dus ik denk dat je daar iets ander heb gelezen.
ze springen hoger als volgt:
met een bezoeka of c4. en dan een amor pack aan.
dan ga je niet daat bij de explosie maar spring je wel veder
veel succes met uitproberen!:thumb:

Het klopt dat je verder kan springen als je een hoger fps heb (frames per second). Dit kan alleen als je pc dit aan kan..

Als eerste moet je nagaan of je "sync every frame" uit staat. Deze staat in je options.

Dan open je console door op ~ te drukken (doe dit wel wanneer je ingame ben).
Dan type je in: /cg_drawfps 1 en drukt op enter.
Daarna type je in: /com_maxfps 333 en dan weer enter.

Als het goed is staat er nu links boven in je scherm je fps. Als deze 333 is kan je verder springen.
Maar let op, niet in alle servers mag je 333 fps hebben. Dus als je gekickd wordt moet je gewoon weer je fps aanpassen. (/com_maxfps 125 mag altijd).

Dit ver springen werkt alleen wanneer je pc 333 fps kan 'maken'.

Als je xfire hebt, geef je username dan even dan voeg ik je toe en kunnen we samen spelen.

Veel succes!

Lucas

hallo,

FPS betekend first person shooter dus ik denk dat je daar iets ander heb gelezen.
ze springen hoger als volgt:
met een bezoeka of c4. en dan een amor pack aan.
dan ga je niet daat bij de explosie maar spring je wel veder
veel succes met uitproberen!:thumb:

Hij heeft het hier over frames per second. niet over first person shooter. Ik speel al 2jaar coduo en ik weet wat hij bedoelt ;)

Bedankt voor de informatie het was erg nuttig
nu kan ik hoger en verder springen
ik wil je wel toevoegen lucas, mijn accountnaam is: sven130

:):):):)

Onder cheats verstaan wij:
•Codes voor het overslaan van levels.
•Trainers voor singleplayers.
•Andere singleplayer modificaties (godmode, give ammo, etc.).
Vragen met betrekking tot de cheats in een multiplayer mogen hier niet gesteld worden. Hieronder worden verstaan:
•PunkBuster hacks en overige anticheat software hacks.
•Aimbots.
•Wallhacks.
•Multihacks.
•Andere multiplayer modificaties met als doel een voordeel te behalen ten opzichte van spelers welke deze software niet gebruiken.

Onder cheats verstaan wij:
•Codes voor het overslaan van levels.
•Trainers voor singleplayers.
•Andere singleplayer modificaties (godmode, give ammo, etc.).
Vragen met betrekking tot de cheats in een multiplayer mogen hier niet gesteld worden. Hieronder worden verstaan:
•PunkBuster hacks en overige anticheat software hacks.
•Aimbots.
•Wallhacks.
•Multihacks.
•Andere multiplayer modificaties met als doel een voordeel te behalen ten opzichte van spelers welke deze software niet gebruiken.

Dit zijn geen cheats.. Het doel van het hoger fps hebben is hoger kunnen springen. je speelt dan met 333 fps wat zelfs veel minder fijn speelt (schieten enzo). Er zijn zelf speciale jumpmaps gemaakt die je alleen kunt doen als je 333 fps hebt ;)

Zodra je dit in multiplayer toepast wordt het gezien als cheaten ;).

In de landen die er zijn wordt niks voor niks een max hoogte van springen ingestelt. :thumb:

Het wordt door jou misschien gedefinieerd als cheaten, maar onder de spelers (een kleine 1000 man) is het heel normaal omdat je geen voordeel krijgt tijdens het spelen.. Alleen in jumpmaps (maar die zijn er ook weer voor gemaakt).

Wat wel zo is is dat wanneer je een fps gebruikt hoger dan 400 je voetstappen niet te horen meer zijn. Daarom zit er een limiet van meestal 250 of 333 fps op de server :)

Echter hoger springen is het niet.. het is hooguit net een paar cm, waardoor je net die sprong wel kan maken.. Je ziet zelf het verschil ook niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan