hoe gedownload spel te branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter tipie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tipie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2000
Beste helpers!!

Ik heb via ftd het spel syberia voor op de xbox gedownload, maar ik heb er geen idee van hoe ik dit moet branden.

In de map staan allerlei bestandjes maar daar word ik niet veel wijzer van ( zie bijlage )

Kan iemand mij uitleg geven hoe ik dit het beste zou kunnen doen?

Mijn dank is groot

Bijlagen

• xbox.jpg
    xbox.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 74
x-sybpm.001 openen met WinRAR...

Waarschijnlijk zit hier een .iso in, deze uitpakken en daarna kun je hem met je brandprogramma openen en branden... (Met Nero in ieder geval)

dit was inderdaad gelukt maar er zaten alleen fouten in dus kon ik het spel niet gebruiken.

Nu heb ik een ander spel gedownload en dit was ook een iso.

Wil ik deze nu uitpakken met isobuster lukt dit ook weer niet.

Na veel geprobeer heb ik de iso uit kunnen pakken en komt er een tao bestand tevoor schijn.

Is het nu zo dat ik de iso gelijk moet branden of moet ik dat tao bestand branden op dvd?

In Nero kun je voor openen kiezen en dan zoek je de .iso op. Vervolgens weet Nero er wel wat hij er mee moet doen.

Ik zie dat ik wellicht voor wat verwarring heb gezorgd. Ik bedoelde dat je de .001 uit moest pakken met WinRAR en niet de .iso :o

Bedankt voor de snelle reacties:thumb:

nee hoor de verwarring viel mee !:D

Maar ik heb via nero de iso op een dvd/rw gebrand en deze in de xbox gedaan maar er gebeurd dus niets!

De xbox blijft alleen lezen maar er gebeurd verder niets.

De xbox is wel omgebouwd dus deze zou toch dvd/rw moeten kunnen lezen of kan dat alleen op dvd+ of dvd-r?

Wat kan hier nu eigenlijk fout gegaan zijn??

Kan best, dat je Xbox niet goed met DVD-RW overweg kan. Mischien toch op een DVD -/+R proberen?

inderdaad,

Nu op een gewone dvd gebrand en het spel werkt!

Dank voor de aangedragen oplossing!!:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan