Hoe gmail secundair maken aan hotmail?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Heb ooit gmail eens erbij genomen voor de heb, maar kom er nu achter dat omdat hij als primair mail programma is ingeschakeld nu you tube reacties niet bij mijn hotmail maar bij mijn gmail terecht komen, vraag dus: hoe krijg ik dat anders?

Laatst bewerkt:
Zoals jij het stelt heb je je Hotmail account toegevoegd aan je Gmail-account,ga in Gmail naar je instellingen en verwijder het Hotmail-account.
Bedenk echter dat veel Hotmail-accounts tegenwoordig gehackt/gestolen worden en m.i. beter af bent met je Gmail-account.

Laatst bewerkt:
Zoals jij het stelt heb je je Hotmail account toegevoegd aan je Gmail-account,ga in Gmail naar je instellingen en verwijder het Hotmail-account.
Bedenk echter dat veel Hotmail-accounts tegenwoordig gehackt/gestolen worden en m.i. beter af bent met je Gmail-account.

Zie hotmail account er niet tussen staan. En wat betreft gewoon overgaan op gmail, zit ik dan niet met het probleem dat ,overal waar ik mijn hotmail adres heb achtergelaten ik dan mijn gmail adres weer door moet geven?

Laatst bewerkt:
Nee in feite niet, als je je hotmail importeert in gmail worden al je berichten in gmail geopend,ook heb je dan de mogelijkheid om je post teversturen met je gmail gegevens of met je hotmail gegevens.

Nee in feite niet, als je je hotmail importeert in gmail worden al je berichten in gmail geopend,ook heb je dan de mogelijkheid om je post teversturen met je gmail gegevens of met je hotmail gegevens.

Zal het eens bezien "allemaal".

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan