hoe goed is de ondertiteling te lezen op de ipod classic?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
hallo,

ik wil een ipod classic kopen. ik wil hem voornamelijk gebruiken om films op te kijken. maar heeft iemand een idee hoe goed de ondertiteling te lezen is op zo'n ipod?

Hoi,

blijft allemaal een beetje klein natuurlijk maar.....wanneer je b.v. van een DivX met externe ondertitels (.srt) een DVD bakt en deze weer converteerd naar een voor iPod geschikt (bestands) formaat dan is het goed te lezen.Tijdens het omzetten van de DivX +.srt naar DVD kun je de lettergroote instellen.

Hier zijn ook nog andere methodes voor, dit is er maar een (1).
Dit doe je b.v. met ConvertXtoDVD of WinAvi video converter 8.0 (beide niet gratis)

Avi2Dvd is wel gratis en neemt ook ondertitels mee!

Grtz.

Laatst bewerkt:
Het blijft klein, Je ondertitel zal ongeveer de grote hebben als een titel van een liedje in je ipod, dus wel leesbaar.

oké, bedankt hè, dan koop ik me zo'n ipod. wel handige apparaten. heb ik wat te kijken in de auto of in de pauze.

ps: zeg funzip, zijn die programma's ook geschikt voor een ipod? (ik bedoel dus: als je een *.avi en een *.srt hebt. hoe kan ik die dan in één keer op de ipod zetten?)

nogmaals bedankt !!

*.avi en een *.srt hebt. hoe kan ik die dan in één keer op de ipod zetten?)

Kan niet in een keer met toevoeging van ondertitels.
Wel wanneer de ondertitels al in de DivX "gebakken" zitten.
Dan kun je met gratis software als b.v. iriverter de DivX converteren naar een voor de iPod geschikt bestandformaat.

Grtz.

ik heb bijna geen divxvideo's, de meeste zijn mpg-2 of avi's (welke weet ik niet, maar ik zie geen divx speler bij mijn clockje onder komen als ik zo'n film start. maar ik neem aan dat dat programma hiet ook mee om kan gaan?

ik heb bijna geen divxvideo's, de meeste zijn mpg-2 of avi's (welke weet ik niet, maar ik zie geen divx speler bij mijn clockje onder komen als ik zo'n film start. maar ik neem aan dat dat programma hiet ook mee om kan gaan?

Ja!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan