• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hoe groot kan je een excelbestand maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie123

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
beste forum leden
ik heb 3 bestanden die met elkaar temaken hebben,nu dacht ik hier 1 bestand van te maken.
is dit verstandig of wordt dit te groot,traag of om betrouwbaar,tot hoever kun je hier mee gaan.
kom op +/- 15 mb en een 75 tabbladen.
groetjes ronnie

Wat wil je dan doen in al die tabbladen? Heb je er echt 75 nodig?

hallo wigi
bedankt voor je reactie
ik weet zeker dat ik ze niet allemaal nodig heb.
het komt er op neer dat ik via dit forum voor ons biljart evenement vanalles in elkaar geknutselt heb waarvan ik een hoop profijt heb, maar nu wil ik proberen alles samen tevoegen en dat is voor een amateur (leek) niet zo makelijk.
mag ik het je mailen
groetjes ronnie

Dan zou ik me eerst de vraag stellen welke tabbladen je wil overhouden, en welke niet.

Ik vind 15MB overigens nogal groot. Kan je een overzichtje geven waarom dit zo groot is/zal worden? Heb je alle overbodige cellen en opmaak verwijderd?

hallo wigi
in alle drie staan al 4 de zelfde bladen met de zelfde gegevens ( daarom wil ik naar 1 bestand ).
heb elke keer +/- 20 poule's dus per bestand 20 bladen
15 mb komt denk ik door een bestand met foto's erin want die is het grootst,
maar het komt er dus op neer dat het tegroot en teveel bladen zijn en dat ik zoveel mogelijk moet gaan snoeien.
dan ga ik me daar maar eens in verdiepen
groetjes ronnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan