hoe haal ik dat...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick341

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2002
hoi allemaal ik heb sinds gisteren invision power board forum inplaatsvan phpbb en omdat met het nederlandse taalpakket het administratiepanel engels blijft snap ik nog niet echt heel veel van:confused:

mijn vraag is nu hoe haal ik bovenin men forum dta plaatje van nationalegamingforums weg?... of vervangen door een eigen plaatje:rolleyes:

MVG Nick

Geplaatst door Nick341
hoi allemaal ik heb sinds gisteren invision power board forum inplaatsvan phpbb en omdat met het nederlandse taalpakket het administratiepanel engels blijft snap ik nog niet echt heel veel van:confused:

mijn vraag is nu hoe haal ik bovenin men forum dta plaatje van nationalegamingforums weg?... of vervangen door een eigen plaatje:rolleyes:

MVG Nick

Heb je al eens goed bij de instellingen in het admin systeem gekeken aangezien je het daar meestal wel kunt vinden, zoniet overschrijf het huidige plaatje ;)

daar staat het niet weet jij in welk php script ik ervoor kan zorgen dat ie gewoon weg is....

dat ha dik ook geprobeerd maar dan haalt ie alleen die letters weg de rest van de blauwe balk blijft gewoon staan.... maar mischien weet ik iets ik ga ff iets proberen thnx:thumb:

Geplaatst door Nick341
dat ha dik ook geprobeerd maar dan haalt ie alleen die letters weg de rest van de blauwe balk blijft gewoon staan.... maar mischien weet ik iets ik ga ff iets proberen thnx:thumb:

Jah maar die blauwe blak krijg je ook niet zomaar weg, ik denk dat die er wel blijft staan.

wee tje wat ik heb gedaan ik heb naast die letters die blauwe balk ge-printsreent geplakt in paint knippen en aanpassen aan dat bestand uploaden via ftp en nu heb ik alleen die blauwe balk:D das ook mooi en nu kan ik er eerdas zelf een plaatje voor maken:cool:

thnx,bedankt

MVG Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan