Hoe haal ik Emsisoft online armor menuutje weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik wilde emsisoft installeren, zag de link op deze site. Echter direct al is de zogenaamde 30 dagen trial verlopen, kan ik alleen kopen en dat wil ik niet want ik heb nu ziggo beveiliging. Steeds komt het menu echter, ik krijg dit niet weg. Vind het niet onder config. Hoe kan ik dit weg krijgen?:eek:
 
Dank, heb dit gedaan maar dan krijg ik de melding dat er geen emsisoft malware gevonden wordt:confused:
 
mb,

Kunt u een screenshot (afbeelding) maken van het menuutje waar u het over heeft?
 
Screenshotemsisoft.png
 
Duurde even, wist niet helemaal hoe dat moest, een screenshot plaatsen, nu via photobucket want plakken lukte niet.

Als ik de trial 30 dagen aanklik krijg ik de melding dat die periode verlopen is ( al direct zonder 1 moment ervan gebruikt te hebben gemaakt)

Ik wil dit menuutje dus weghebben want die duikt steeds op.:confused:
 
mnb,

De installatie van Online Armor is op dit moment niet voltooid.

Kies voor "Beperkte gratis versie" en dan zal de installatie van de firewall voltooid worden.

Daarna het systeem een keer opnieuw opstarten. Dan kunt u de firewall weer verwijderen via Start > Programma's > Online Armor > Deïnstalleren .
Of u kiest ervoor om de firewall van F-Secure (Ziggo) uit te schakelen, dat mag u natuurlijk zelf kiezen.
 
Dank!:d

Is dit een goede firewall? Want dan kan ik deze laten staan en straks na de gratis proefperiode Ziggo antivirus en Firewall opzeggen en bv met Avast en emsisoft verder gaan..
 
Ik vergeet te vermelden dat de "Beperkte gratis versie" echt niet zo beperkt is als het misschien klinkt. Ook de gratis versie bevat de zeer goede HIPS (Programmabewaking) die erg veel bescherming biedt en voorkomt dat onbekende programma's kunnen starten. Meer informatie over de firewall kunt u hier vinden: http://www.online-armor-firewall.nl/
 
Nu loopt het programma helemaal vast....'programma reageert niet' en dan loopt ie helemaal vast. En geen melding meer van die beperkte gratis versie.
 
Had uw laatste reactie niet op tijd gezien....

Ik gebruik zelf ook Online Armor firewall. Zowel de Premium versie als de gratis versie op verschillende systemen.

Wanneer u ervoor kiest om Online Armor firewall te gebruiken in combinatie met een andere anti/virus, dan is het aan te raden om dat andere anti/virus programma uit te sluiten van controle door Online Armor. Dat kan via Opties > Uitzonderingen.
Zie ook de zeer uitgebreide handleiding op de eerder genoemde website.

Weet niet wat u allemaal van Avast installeert. Er zijn nogal wat mogelijkheden tijdens de aangepaste installatie. Zelf kies ik voor slechts een paar dingen, heb veel functies van Avast niet nodig wanneer Avast in combinatie met Online Armor wordt gebruikt.
 
mnb,

Als het vastloopt zal dat komen doordat er 2 firewalls tegelijk actief zijn. Schakel de F-Secure firewall tijdelijk uit.
 
Dank, heb Emsisoft laten staan. Welke antivirus gebruik je hiernaast? Ik heb nu Lifeguard van Ziggo (F secure) uitgeschakeld.
Emsisoft ziet er heel uitgebreid en degelijk uit idd:)
 
mnb,

Zelf gebruik ik de combinatie Emsisoft Anti-Malware + Online Armor (Premium) op mijn systemen. Die combinatie wordt ook wel het Emsisoft Internet Security Pack genoemd.
 
Nu kan ik ineens linken naar sites vanuit de mail niet meer openen en ook snelkoppelingen op het bureaublad doen het niet meer en filmpjes op internet hoor ik alleen geluid..
Kan dat hiermee te maken hebben?
 
mnb,

Problemen worden waarschijnlijk veroorzaakt doordat er firewall-onderdelen van zowel Emsisoft Online Armor als van F-Secure actief zijn.
Wanneer een programma wordt uitgeschakeld, dan wil dat nog niet zeggen dat er helemaal niets van zo'n programma wordt gestart...

U kunt beter kiezen welke beveiliging u wilt gebruiken en die andere beveiliging ook daadwerkelijk verwijderen.
 
Klopt, pc deed niets meer en via gedoe en systeemherstel eindelijk weer aan de praat.
Nu heb ik emsisoft eraf, dat was ellende, maar avast moet er ook nog af en dat is lastiger..
Ik behoud F secure van Ziggo en alleen die.
 
mnb,

Het was natuurlijk ook niet zo verstandig om een 2 firewalls en 2 anti-virus producten tegelijk actief te hebben op het systeem. Er zijn slechts een paar anti-virus producten die probleemloos kunnen samenwerken.
De problemen worden dus niet veroorzaakt door Emsisoft, F-Secure of Avira. Het wordt veroorzaakt door een combinatie van die producten.
 
Klopt alleen nu het probleem om avast eraf te krijgen...
Ik wilde emsisoft firewall naast avast antivirus laten draaien en f secure opzeggen maar dat ga ik dus niet doen. Alles van ziggo weet ik zeker dat het goed samenwerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan