Hoe haal ik kazaavirus op mijn computer weg??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaspervanloon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2002
Ik heb het zogenaamde kazaavirus (ronde de 50 exe-bestandjes allemaal 44 kb groot), nou heb ik norton antivirus op mijn computer staan maar hij vindt de bestandjes niet, kan ze dus ook niet verwijderen. Ze staan ook niet in shared folder en kazaa er opnieuw opzetten helpt ook niet......heeft iemand een oplossing???

BVD jasper....

hoi,

onlinescannen helpt, genoeg te vinden via google.

greetz

jean

kazaa lite downloade,

beter, geen reclame, geen adware, geen spyware, + tools

www.kazaalite.nl

bij installeren staat er in een lijstje ook iets met kazaa registersleutels verwijderen. aanvinken

wel eerst kazaa er af gooien

Nog 1 over, niet te verwijderen...

Ik heb onlinescannen gedaan via housecall en ze allemaal kunnen verwijderen op eentje na, die heb ik wel gevonden maar als ik hem wil verwijderen geeft die aan: kan desktop-shooting niet verwijderen. controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is......het gaat om het bestand desktop-shooting.exe is dus niet te verwijderen wel te verplaatsen!! Iemand een idee hoe ik toch van dat bestand af kom?
P.S. mijn schijf is niet vol of beveiligd tegen schrijven anders had ik die anderen ook niet kunnen verwijderen.....

Jasper

......het gaat om het bestand desktop-shooting.exe is dus niet te verwijderen wel te verplaatsen!!

Verplaats hem dan naar de prullenbak :p
Maarre welk Os heb je ?
Probeer eens in veilige modus het bestand te verwijdere

jaspervanloon,

Je moet even in de veilige modus opstarten en die shooting.exe handmatig even verwijderen in de veilige modus.
Je komt in de veilige modus door op F8 te tikken tijdens het opstarten van de van de pc.
Leeg daarna ook je prullenbak.

Ik zou daarna ook Norton antivirus verwijderen en opnieuw instaleren, want blijkbaar is er iets mis mee op dit ogenblik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan