Hoe haal ik laatst getypte zoekterm van Google terug ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Hallo allen,
Is het jullie ook al overkomen ?
Je zoekt iets via een zoekterm in Google en vind verschillende websites als antwoord die je dan bekijkt, maar op een gegeven moment wil je terug naar het eerste overzicht van Google voor die zoekterm, maar dat lukt niet meer (bijv. omdat je al te lang hebt doorgeklikt).
Nu zoek ik een manier om de laatst gebruikte zoekterm in Google terug te laten komen, zodat ik die (soms moeilijke of lange) zoekterm niet opnieuw moet intikken.
Kan dat ? En hoe ?
Groetjes,
Geert1964

Je kan Google Chrome downloaden, daar kan je oneindig ver terug gaan. Maar dat werkt natuurlijk alleen als je Google Instant uit hebt staan...

Succes!

Zoekopdracht naar je klembord zetten !!??

CTRL + C en CTRL + V en hij staat er weer.....

Of kijken in geschiedenis bij Google?

Hoe kijk je bij Google naar geschiedenis ?
Ik ken enkel geschiedenis van Internet Explorer. En daar kan je wel teruggaan naar de websites die je al bezocht hebt, maar niet naar de startpagina van Google met zijn zoekterm.
Geert1964

ctrl+h, dan opent de geschiedenis. Als je na elke zoekterm enter indrukt, zou de google-zoekpagina hier moeten verschijnen.

Ctrl-H opent de geschiedenis van Internet Explorer, niet van Google.
De laatste zoekterm, waarnaar ik op zoek ben, is niet terug te krijgen.
Geert1964

Heb je automatisch aanvullen aanstaan? dan volstaat sowieso een klein stukje van de zoekterm opnieuw intikken.

Dit zegt Google er onder andere zelf over.

Hallo mumzel,
Ik heb gelezen wat Google hierover zegt.
Maar van een moersleutel zie ik op de startpagina niets.
Ik ben hoedanook niet van plan mij nog al eens ergens aan te melden.
De browse-geschiedenis die Google dan bijhoudt, houdt IE ook bij.
Ik zal het wel houden bij de zoekterm in eerste instantie op het klembord te zetten, dat lijkt mij het eenvoudigst (maar nog niet het handigst).
Bedankt allen voor jullie reacties.
Geert1964

Geert, ik zie zelf trouwens ook geen moersleutel :D dus waar ze die nu weer verstopt hebben????

Internet Explorer -> Extra -> Internet Opties -> Inhoud -> Autoaanvullen... staat daar die optie aangevinkt?

pfff kan het niet uitstaan als ik iets niet kan vinden.... Ik zoek dus door ;)

Dat is autoaanvullen als je een url intypt. Dit kan je wijzigen door Google Instant uit te schakelen.
V: Kan ik Google Instant uitschakelen?
A: Als u geen resultaten tijdens het typen wilt zien, kunt u Google Instant uitschakelen. Hiervoor klikt u op de link naast het zoekvak op een willekeurige pagina met zoekresultaten of gaat u naar de pagina 'Voorkeuren'.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan