Hoe haal ik mijn toegangscode voor wifi uit mijn laptop, ik ben hem kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Zoals de titel al aangeeft, ik ben de code van mijn wifi kwijt.

Hoe kan ik de code van mijn laptop naar boven halen om wifi weer goed te laten werken?

Ik heb de vraag volgens mij alk eens eerder gesteld, maar ik kan het antwoord niet meer vinden.

Ik krijg 2 hele lange nummers te zien, ik heb 1 code die veel korter is.

kun je in je router kijken (inloggen)? bij mijzelf zie ik daar de code wel staan

Volgens mij ben ik nooit uit het oude topic gekomen.

Key(HEX) daar krijg ik 2 lange nummers te zien, dat is het niet.

Key(Ascii) krijg ik niets te zien.

De code moet even over naar een andere PC i.v.m. dat ik met deze grote problemen heb.

Als je blieft help mij met via de gevraagde weg, anders blijf ik klieren.

Ik moet helaas zo naar het ziekenhuis, lees het straks.

Laatst bewerkt:
Kijk anders even op de achterzijde of onderkant van uw router, daar staat als het goed is een WLAN code, schrijf deze op en typ hem opnieuw in.

Sorry voor het late antwoord, ik moest veel langer in het ziekenhuis blijven dan het half uurtje wat ik had verwacht. Ik moet naar een academisch ziekenhuis, dus het is flink serieus. Ik had daar achter een bijeenkomst van lotgenoten, maar kwam al in de knoop.

Ik heb heel erg veel mazzel gehad dat mijn buurman vanavond thuis was, normaal is hij van vroeg in de ochtend tot diep in de avond weg, maar vanavond was hij toch thuis waardoor ik de code opnieuw heb gekregen. Even onder de router kijken en contact maken via een kabel zit er helaas niet in, ik ben al blij dat ik gebruik mag maken van zijn internet.

Graag zou ik toch willen weten hoe het werkt om de code uit de laptop en of PC te halen, want als ik die mazzel niet had gehad, dan had ik lang moeten wachten.

Kortom, kan iemand mijn in eenvoudige stappen uitleggen hoe dat in Windows XP werkt? Ik heb een meervoudige handicap, dus heb daar wat duidelijkere uitleg voor nodig. Soms lukt het direct, soms lukt het niet direct. Ik weet dat XP zijn langste tijd gehad heeft, maar dan leer ik het in stappen verder naar hopelijk nog een Windows 7 systeem, want dat werkt naar horen zeggen beter dan Windows 8.

Ik werk op dit moment op een laptop Pentium 4, één van de eerste Aldi laptops, maar gekregen i.v.m. dat deze niet meer werkte en met hulp enkele jaren terug aan de praat gekregen.

Om het ON-Topic te houden: Ik had begrepen dat als een bepaald programma gedraaid wordt, ik eerst de virusscanner moet uit zetten, maar hoe werkt het programma dat ik nodig heb om bij mijn eigen gegevens te komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan