Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allard zei:nee weet ik wel, maar ik kan me aan zoiets enorm storendus ja liever dat hij gewoon weg gaat!
Allard zei:Damn..heb je niet gewoon een DOS commando hiervoor of zo?
Ik snap het, dat je er aan stoort. Maar draai je XP? In XP zie ik die hele 8MB niet meer terug of ik moet al een programma draaien dat partitie's laat zien. Die 8MB wordt door Windows gereserveerd om informatie in op te slaan over de harde schijf en hoe die benaderd\ behandeld dient te worden. Ik denk dat dat essentiëel is voor het functioneren van Windows. Tijdens de installatie van XP blijft altijd 8 MB over die niet aan een schijfletter kan worden toegewezen. Mooi zo laten, lijkt meAllard zei:nee weet ik wel, maar ik kan me aan zoiets enorm storendus ja liever dat hij gewoon weg gaat!
Sidi zei:Ik snap het, dat je er aan stoort. Maar draai je XP? In XP zie ik die hele 8MB niet meer terug of ik moet al een programma draaien dat partitie's laat zien. Die 8MB wordt door Windows gereserveerd om informatie in op te slaan over de harde schijf en hoe die benaderd\ behandeld dient te worden. Ik denk dat dat essentiëel is voor het functioneren van Windows. Tijdens de installatie van XP blijft altijd 8 MB over die niet aan een schijfletter kan worden toegewezen. Mooi zo laten, lijkt me![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.