Hoe half life / cs installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterInsane

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Ik zou graag terug counterstrike installeren alleen weet ik nu niet meer hoe het moet met steam...
Ik heb al half life en CS geinstalleerd van de cds en nu heb ik ook weer steam staan maar steam vind half life en cs niet, kan ik dit toevoegen ofzo? Hoe moet ik verder?

Meestal hoef je alleen maar Half Life 1 te installen en dan met Steam op je account inloggen en dan CS 1.6 downloaden.

Maar als dat niet werkt zou ik toch even proberen om Steam opnieuw te installen. Of zelfs Half Life

Edit: Als je bij Steam -> Games-> Your games (denk ik want heb nl versie:P). Daar kan je Half Life en andere games downloaden en installeren
Maar volgens mij moet je dan ook nog ergens je key van Half Life invullen bij het installen van cs1.6

Laatst bewerkt:
Eerst half life en dan steam en dan cs downloaden?
in die volgorde?
kan ik op één of ander manier tonen aan steam waar half life staat?

Eerst half life en dan steam en dan cs downloaden?
in die volgorde?
kan ik op één of ander manier tonen aan steam waar half life staat?

Het is al een tijd geleden. Maar volgens mij moet hij automatisch Half Life detecte.
Steam kan je het beste installeren. Je heb geen CD nodig voor Half Life en 1.6 want die kan je downloaden. Dus alleen de key van Half Life. Ik heb boven gezegt waar je de games download sectie kan vinden.

ik dacht ook dat ie da automatisch detecteerde en dan verplaatste naar een map onder steam maar nu blijkbaar niet, ik vind het wat stom dat ik gans half life moet downloaden om cs te spelen, zit nu namelijk op kot...

ik dacht ook dat ie da automatisch detecteerde en dan verplaatste naar een map onder steam maar nu blijkbaar niet, ik vind het wat stom dat ik gans half life moet downloaden om cs te spelen, zit nu namelijk op kot...

Het downloaden gaat gelukkig best snel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan