hoe heet deze stekker ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Hallo ik heb een PHilips spa 5300 en ik wil hem wel eens op de tv proberen nu heb ik dit filmpje gevoden en deze lijkt mij wel te werken
http://www.youtube.com/watch?v=wvq8upu0EDw

als je doorspoeld naar 0:41 dan zie je de stekker De rode en de witte aand een plug in. waar ee andere dikkere in moet die dikkere heb ik hier all. dus ik kan de 3.5mm in die dikke doen. maar die dikke moet dus in die dunnere die naar de witte en de roode lijdt. hoeveel kost die stekker ongeveer en waar zou ik hem kunnen vinden ?

het gaat om die stekker met de witte en rooie die lijdt naar die goud achtige

oke bedankt ik zal morgen even kijken bij de plenty parts. maar werkt dat als ik de witte en de rode in de tv bij de audio doe. en de 3.5mm in dat gat ?

Oke maar het zou kunne werken toch hoeveel % kans dat het miss wel werkt ?

Dan zou ik een vinger in de lucht moeten steken en zomaar wat roepen. Dat doe ik niet.;)
Wellicht hebben anderen er wel ervaring mee met iets dergelijks..

Succes

Dankjewel bedankt nog voor de info maar hoe heet die stekker in het nederlands ?
2x Tulp > 1x female jack 3,5mm als ik dat bi jde plentyparts zeg denk ik dat hun niet weten wat hetis

ja...tulp zijn de rood/witte en Jack is die dikkere.Female(vrouw) omdat er iets IN moet:p

lol :P female omdat er iets in moet .... ik las het en je weet wat er dan gebeurt :p

Aan de RCA-kabel met de rode en witte tulp-stekkers zit een female eind voor een 6,35 mm Jack

Daar gaat het 6,35 male eind van de adapter in,
aan de andere kant van de adapter zit een 3,5 mm female eind
waar de 3,5 mm groene telefoonjack van de speakers in gaat.

Voor zover ik me kan herinneren zaten die dikke 6,35 mm jacks vroeger (jaren '70) standaard aan koptelefoons
toen we nog met niet-draagbare bandrecorders en platenspelers werkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan