Hoe heet het en waar te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo,

Ik heb gehoord dat er een apparaat bestaat, een soort mini Hdd met scherm, waar op je , bijvoorbeeld op vakantie, je digitale foto's kunt uploaden zodat je niet direct een laptop of iets dergelijks mee hoeft te nemen.
Nu weet ik niet hoe je zoiets noemt en/of waar je het dus kunt kopen. En dan bedoel ik dus niet de foto-services van de verschillende fotozaken.

Wie weet raad?

nog nooit van gehoord, maar je kunt wel eens kijken bij de memory-pennen enz.

Ja , zoiets zou het kunnen zijn. Ik heb er ook alleeen nog maar van gehoord. Zijn er misschien nog andere hierop gelijkende apparaten denk je?

bedankt in ieder geval

( wel prijzig hoor)

Geplaatst door Eikenboom
Archos heeft van die apparaten.

http://www.archos.com/

20 Gb en 10 Gb en ze zijn al redelijk betaalbaar. Zijn overal te koop op internet en ook in de winkel bij Dixons.
en hoe gaat dat in z'n werk? je maakt gewoon foto's daarmee, en die slaat ie automatisch op? en dan kun je um later aansluiten op je pc ofzo?

Geplaatst door aaajeetee

en hoe gaat dat in z'n werk? je maakt gewoon foto's daarmee, en die slaat ie automatisch op? en dan kun je um later aansluiten op je pc ofzo?

Nee je maakt de foto's gewoon met je cam en daarna op de Cinema to go... AV300 series zetten met kabel of kaart.

Photo Wallet
Store up to 400,000 digital photos and show them to your family and friends. Instantly transfer photos from any digital camera to the AV300 using the Memory Card Reader add-ons or download photos from a PC through the USB 2.0 connection.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan