Hoe heet het spel?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

InsaneDutchi

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
Hallo allemaal,
Ik zoek me helemaal rot maar kan het maar niet vinden.
Ik speelde vroeger een spel maar weet de naam niet meer. Zal het ff kort uitleggen.
Je begon met volgens mij een kasteel en een paar mannetjes. Je moest dan bijvoorbeeld een wijngaard maken. Maar dan moest je dus ook een poppetje hebben die er speciaal voor die wijngaard was.
Je moest bijvoorbeeld ook steen gaan hakken om wegen aan te leggen. Anders gingen die mannetjes niet naar het huisje toe. Wat je bijvoorbeeld nog meer had is een houthakker en een gebouw waarbij je een veld aan moest leggen zodat hij brood kon maken. Het is allemaal heel raar uitlegt maar dit is wat ik me herinner.
Weten jullie misschien wat ik bedoel.
Alvast bedankt!

Groetjes.

Nou, mooie ben jij! Ik weet precies wat je bedoeld, maar kan niet op de naam van het spel komen! Sh*t! :P

Dat is in ieder geval het spel dat IK bedoelde, thanks! :D

:d
t5m0yd.gif
2w1uwx4.gif

Laatst bewerkt:
Mijn broer is terug uit Italië en hij wist gelijk wat ik bedoelde!
Knights and Merchants heet het spel.
Bedankt iedereen!

:) En juist precies deze game wou ik niet noemen, omdat dus daar niets ( of bijna niets ) met wijngaard je moet doen ..
In Groot-Brittannië en de Verenigde Staten volgens statistieken game is niet echt populair :(

Laatst bewerkt:
Nee je moest wijn maken enzo. Dat is wat ik nog wist dus ik dacht gooi het er maar gewoon in ;)
Bedankt iedereen voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan