Hoe icoontje verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Geachte Helpmijers,

Ik heb op m'n pc 2 accounts, 1 voor mezelf en 1 voor m'n kids.
Nu heb ik op m'n eigen acount "The Godfather The Game" geïnstalleerd, maar nu staat op het kids-account ook dat icoontje.
Aangezien het geen kinderspelletje is, wil ik dat icoontje verwijderen, maar krijg het niet voor elkaar.
Als ik op het kids-account aangemeld ben lukt het niet.
Als ik op m'n eigen account ben aangemeld en dan ook nog aanmeld onder het kids-account lukt het ook niet.
Krijg elke keer de melding: "Kan niet verwijderen, toegang geweigerd. Kijken of schijf beveiligd is of bestand in gebruik is."

Doe ik iets verkeerd, vergeet ik iets?

Alvast bedankt,

Robert.

start eens op in de veilige modus (kidsaccount) em verwijder 'm daar.

Nu heb ik het volgende probleem.
In veilige modus staat in het inlogscherm het kids-account er niet bij.
Alleen "Administrator" en "Robertje" (m'n eigen account).

Vreemd...

Robert.

ehh, ik geloof dat ik even het spoor bijster ben.
Misschien dat een bypass wil werken.
Probeer eens in de normale modus in jouw eigen account het icoontje te verwijderen. (kopieer 't eerst naar een map op de hhd en verwijder 'm dan uit jouw account (buroblad)
Is het icoontje nu ook bij de kids weg?
Zo ja, sleep 'm dan in je eigen account eens terug naar het buroblad.
Wat nu? Opgelost, of.................?

In documents and settings kun je de *.lnk's ( shortcuts ) weghalen in de desbetreffende accounts onder/bij bureaublad, maar ik denk dat deze in het All user account staat, dan kun je hem verplaatsen naar je eigen account, dan zie je hem niet meer in de Kids account.

Je zult wel eerst de rechten moeten overnemen indien je niet als administrator bent ingelogd, dubbelklik ctrl, alt, del, in het welcome scherm, of account scherm.
Ook zul je hem dan moeten unlocken, indien je niet als administrator bent ingelogd.

Pasja, bedankt voor je uitleg.
Het icoontje is weg op het kids-account.
Maar nu doet m'n spel het niet meer.:(
Maar goed, heb ik vanavond weer wat te prutsen, moet nu weg.

Tenk joe,
Robert.

Lijkt mij een kwestie van OF even het icootje terugkopieren en het "path" controleren, of en da's eigenlijk nog beter, gewoon naar de hoofdmap van de game gaan en de .exe kopieren naar het buroblad.

Nou, ik heb beide opties geprobeerd.
Zijn ook het meest voor de hand liggend, maar m'n scherm blijft zwart...
Alleen Ctrl+Alt+Del werkt en dan taak beeindigen.

Ik zou natuurlijk opnieuw kunnen installeren, maar dan ben ik weer terug bij af.

Anyone?

Robert.

't is dat je het zegt, maar ik kan mij maar moeilijk voorstellen dat slechts het verwijderen / terugplaatsen van een icoontje dergelijke gevolgen heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan