hoe in router komen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Hoe open ik softwarematig de router? Start - uitvoeren - en dan?

Laatst bewerkt:
reactie

een Sweex en nu? aub een reactie

Laatst bewerkt:
reactie

""De pagina kan niet worden weergegeven.""

welk nummer of naam moet ik intypen om mijn router te openen ?

Laatst bewerkt:
Start de internet browser op en type in de adresbalk: http://192.168.123.254. Uit beveiligingsoogpunt is router voorzien van een wachtwoord. Dit wachtwoord is: admin. Klik hierna op “OK”. Het wachtwoord kan worden gewijzigd.

of dit

Connect to the Router by typing http://192.168.62.1 in the address field of Internet Explorer or Netscape Navigator.
For security reason, the Router has its own user name and password. When prompted, enter admin for the user name and 1234 for the password. Click OK button.

Allemaal sweex instellingen, en zo zijn er nog wel 5 te vinden voor Sweex.
je kan beter even de gebruiksaanwijzing lezen of bij gebrek hieraan even naar SWEEX huppelen om daar de juiste instellingen te halen. Rechts boven aan het model in typen en je bent er.

succes

Router Sweex

Mij broer heeft een
ADSL MODEM/ROUTER ANNEX A router modem. Hij heeft zich ook aangemeld op dit forum maar kan nu niet internetten.

Via de url balk 10.0.0.2 komt hij in het inlogscherm van de router.
Deze heeft hij meerdere malen gereset maar kan toch niet in de router komen.
Hij heeft van alles gedaan ook ipconfig renew, een nieuw password aangevraagd etc.
De pc geeft wel aan dat er verbinding is met de router maar dat het wachtwoord niet juist is.
Zijn vraag is nu: Als je de router gereset hebt, heb je toch weer de fabrieksinstellingen?
en kan je toch weer in de router komen. Hij is het boekje van de router kwijt en heeft ook al de specificatie opgehaald via internet, maar daar werd hij ook niet wijzer van.
10 seconden indrukken van resetknop heeft ook geen effect gehad. Firewal staat uit.
Systeen Windows xp gebruikt hij. Sweex is het weekend afwezig voor benadering van de hulplijn.
Wie heeft er een idee?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groetjes Wilma :thumb:

Ik denk dat het verstandiger was geweest om een topic (bericht) te maken.
Je gaat nu verder in een lopend item.

Maar zie onder staande link van sweex daar kan je vast de goede gebruiksaanwijzijng vinden. Sweex heeft nogal wat verschillende manieren beadcht voor verschillende router.

Het exacte type vermeld je er niet bij. Bij gebrek aan dit houdt het voor mij even op.
Klik hieronder even op "SWEEX"

PC animal zei:
Allemaal sweex instellingen, en zo zijn er nog wel 5 te vinden voor Sweex.
je kan beter even de gebruiksaanwijzing lezen of bij gebrek hieraan even naar SWEEX huppelen om daar de juiste instellingen te halen. Rechts boven aan het model in typen en je bent er.

succes

Verkeerde afd vraag.

Sorrie mijn broer heeft deze vraag onder mijn naam gepost omdat hij niet in de PC kan en deed dit voor de 1e keer.
Zal voortaan ff meekijken.

Gr.Wilma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan