Hoe Inktcartridge HP300XL Te Resetten ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundreamer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Hallo Vrienden,

Kan iemand mij even helpen hoe de HP Inktpatronen HP 300XL zwart en kleur, te resetten ??

IK heb varvangbare gebruikt, eerst deden ze het prima, nu begint de printer bij de zwarte aan te geven dat het een inktcartridge probleem is .

Ik heb een HP C4680

Misschien weet iemand een link ?, ik heb genoeg tape om de contactpuntjes af te plakken :)

Bij voorbaat Dank !

Metvrgr

Erik

Hallo, hier de link doorloop de stappen er zal best ergens staan hoe te resetten. Moet kunnen. Succes en laat eens weten wat het werd. Klikje

Hallo Manamana

Dank je , die link kende ik al, en heb alle contactpunten al schoongemaakt etc etc.
Het gaat om het afplakken van de contactpunten op de cartridge zodat de printer de cratridge herkent, dat hoeft niet met
het inktlevel te zijn. als hij maar print. De cartridge is niet een officiele HP , vandaar/

Hoop dat je nog een link hebt , of advies ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Truc speciaal. Haal eerst alle stroom er eens af en trek alle kabeltjes even eruit. Sluit ze een voor een weer aan. Kijk dan eens wat die doet.

Anders printkop te reinigen, printkop uitlijnen en/of te kalibreren. Staat op het display neem ik aan. ;)

Truc speciaal heb ik al uitgehaald :confused:, als hij opstart geeft het display gewoon aan dat er inktcartridge probleem is, het is de zwarte, omdat bij de kleur alleen, hij wel print.De printkoppen heb ik gereinigd en uitlijnen etc gaat niet omdat het display eerst het probleem aangeeft, en er dan niks meer te doen is.

Ik hoop op een andere truc speciaal :rolleyes: ?...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha, truc speciaal kende je al. Dan zou ik het ook niet meer weten. :(

Manamana

Had ik mijn hoop zo op jouw gevestigd...:(.... geen nieuwe truc speciaal...
Heb ik zelf maar wat geprobeerd, ik heb het uiterste contactpuntje linksboven van de inktpatroon afgeplakt, en de patroon weer geinstalleerd.
Nu geeft hij geen probleem aan !, durf niks te hopen, maar vooralsnog geen probelemen op display

:p Aha dan heb je zelf de truc speciaal uitgevonden. Dat is goed gevonden zeg, ja sorry dat ik die niet wist. Kun je het me vergeven. :D Lol....

:rolleyes:Nou :(....even over nadenken...dat gaat niet zomaar weg als ik iemand vertrouw en hoop op heb gevestigd..ben natuurlijk wel wat teleurgesteld, en dat gaat dan diep...
:D lol...
maar goed ook dit zal ik dan meer weer met een truc speciaal loslaten...:p

Ja dat dacht ik al, de meeste vrouwen zittten in de zon te dromen, jij niet. :D:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan