Hoe installeer ik een patch voor gedownloade software in Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

texmex

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Ik wil een gedownload programma installeren en heb een patch ervoor die ik in de directory van het programma moet plaatsen en runnen. Ik heb het een paar maal geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Iemand een verlossende tip voor mij??
Thanks alvast!!:)

rechts klik op het bestand kopie
naar map toe waar het program staat rechts klik in een leeg stuk en plakken

Heyy Bertus!
Dit heb ik dus al geprobeerd maar lukt dus niet...was het maar zo simpel. Natuurlijk heb ik de patch al geknipt en geplakt in de juiste dir-map van het geinstalleerde programma, maar de patch zegt dat hij de file niet kan vinden...???
Komt dit door Vista? Ik heb ook al gelezen dat het misschien ingelogd als "administrator" wel zou lukken, maar ik kan niet inloggen als administrator, die account is op mijn pc niet aangemaakt........:evil:

Hoe dan wel??

om als administrator uit te voeren moet je gewoon eens (rechterklik) op de patch en dan uitvoeren als administrator.

Heyy Bertus!
Dit heb ik dus al geprobeerd maar lukt dus niet...was het maar zo simpel. Natuurlijk heb ik de patch al geknipt en geplakt in de juiste dir-map van het geinstalleerde programma, maar de patch zegt dat hij de file niet kan vinden...???
QUOTE]

Probeer eens de oorsprongkelijke patch te slepen naar de juiste dir-map.
Dit is wel een vreemde manier van installeren. Als een programma niet geinstalleerd is, heb je geen directory dus waar zet je die patch dan. Wat meer informatie zou kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan