Hoe installeer ik Videocontroller?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gordon180

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Ik heb even een vraagje, ik heb net XP opnieuw geinstalleerd maar als ik naar Apparatenbeheer ga dan staan er bij 2 zaken een geel vraagteken. Namelijk bij Videocontroller en bij Videocontrole (VGA).

Weet iemand welke drivers ik hiervoor moet installeren om deze zaken werkende te maken?
Ik heb een FujitsuSiemens Amilo 1540G

Alvast bedankt!

Je hele apparaat is niet te vinden op de website van Fujitsu-siemens.

Heb je niet een typefout gemaakt, bijv. het gewicht aangegeven (1540 Gram) of 2 cijfers omgedraaid (zoals 1540 aangegeven ipv. 1450 ??)

Kijk in je boekje wat het is precies of op sticker(s) onderaan je apparaat welke aanduiding de juiste is.
Ook het serienummer van je computer/laptop kan gebruikt worden.

Zodra je de juiste aanduiding(en) gevonden hebt kun je zelf gaan zoeken op de website van Fujitus-Siemens voor drivers: hier

Tijs.

Je hele apparaat is niet te vinden op de website van Fujitsu-siemens.

Heb je niet een typefout gemaakt, bijv. het gewicht aangegeven (1540 Gram) of 2 cijfers omgedraaid (zoals 1540 aangegeven ipv. 1450 ??)

Kijk in je boekje wat het is precies of op sticker(s) onderaan je apparaat welke aanduiding de juiste is.
Ook het serienummer van je computer/laptop kan gebruikt worden.

Zodra je de juiste aanduiding(en) gevonden hebt kun je zelf gaan zoeken op de website van Fujitus-Siemens voor drivers: hier

Tijs.

Sorry, domme typfout van mij, het moet Amilo 1450G zijn

Maar ik heb op die site ook gekeken naar de drivers, ik snap alleen niet WAT ik nodig heb voor de Videocontroller.
Is dat de Graphics bevoorbeeld of iets anders.

Laatst bewerkt:
Intel Graphics Media Accelerator 900 Version: 6.14.10.4363 Date: 19.07.2005
Size: 4,78 MB

deze dus.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan