Hoe installeer ik Windows 2000server

Status
Niet open voor verdere reacties.

leatherface

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Heeft iemand voor mij een handleidingsdocument
waarin in een beschrijving staat hoe je Windows 2000 server stapsgewijs moet installeren.

Het installeren zelf lukt nog wel.
Alleen de handleiding bv popupjes enzo dat zoek ik

Een handleiding voor het installeren van Win 2k server ? Nou daar zijn een heleboel dikke boeken over te vinden :D

Maar wat wil je exact weten, dan kunnen we je misschien even helpen zonder dat je honderden bladzijden moet doorworstelen......

Leg even uit wat je met je server wil gaan doen, bv exchange /file server/webswerevr etc en post er even een vraag bij

pop-upjes ? wat bedoel je daar exact mee

Voor school zijn we met een project bezig, we hebben dus documentatie nodig, waarin word beschreven hoe je een windows server 2000 opzet.

Het hoeft niet persee een exchange/fileserver te zijn.
Maar gewoon alle-eerst een kale windows server.
Ik heb hier wel een boek van windows 2000 server, maar ik kan niet de informatie vinden die ik nodig heb.

Welke info heb je exact nodig ?

Ik kan het je heel makkelijk maken, stop de cd erin, start de pc op vanaf de cd en volg de instructie's

Op zich geen kunst aan dus, alleen nadat hij is geinstalleerd moet je wat keuze's maken, en dingen installeren en configureren.

Als je dus even aangeeft wat er lastig is ofzo dan kan ik je wel helpen.

Wil je ook active directory, gedeelde ineternet verbindingen roaming profiles etc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan