Hoe is jullie ervaring met @Home breedband

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedtouch

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Ik kan een overstap maken van ADSL naar @home, het breedband abbo is 4000 Kb/s ( 500 KB/s )
Hebben jullie nu ook de volledige snelheid van 500 KB/s, ik weet als er meerdere gebruikers op dezelfde versterker zitten dat de snelheid gedeeld wordt, nu vraag ik mij af in hoe verre daalt de snelheid als je met bvb 10 abbo's download, heb je dan maar een snelheid van 50 KB/s of valt het wel mee.

groetjes speedtouch

@home is zeer stabiel wat betreft de snelhied.
Helaas hebben ze vandaag een kabelbreukje en is het wat minder (400kb/s), maar meestal haal ik hogere snelheden als ze beloven.
Wat mij betreft een goede keus.

Mijn ervaringen met @Home Breedband zijn zondermeer uitstekend. Altijd snel, stabiel, vrijwel nooit storingen. Ik ben zeer, zeer tevreden.

Kan je verschil merken als meerdere gebruikers in de straat on-line zijn, of valt het wel mee.

Als er veel gebruikers zijn, haal je over het algemeen de 'geadverteerde snelheid' zijn er minder gebruikers zit je daar vaak al boven (zijn er heel weinig, 3 stuks zoals bij mij, ga je er ruimschoots overheen)

Dat klinkt veel belovend, het gebied hier heeft nu ongeveer een jaar adsl, heel veel hebben hier gebruik van gemaakt.
Ik verwacht dat de meesten niet snel overstappen naar de kabel.
Voor mij is het ideaal, een hogere upload en download.
Als mijn zoon on-line speelt moet ik de download van mij zelf stopzetten, vanwege de slechte ping die hij dan heeft.
Volgens @Home is het kabelnet eind 2004 gereed.

maestro en buffy jullie hebben mij overtuigd. :thumb:

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan