hoe iso uitpakken

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik heb een iso gebrand van een programma dat ik wil installeren en die iso vanaf de dvd naar mijn documenten gekopieerd. Daar staat'ie nu als mapje, maar verder kan ik er niets mee. Dubbelklik ik erop dan vraagt'ie of ik het bestand wil branden. Nee dus! Klik ik op 'open' dan volgt de melding 'bestand onbekend'. Ik vond op internet wel een iso unzip programma, maar dat kreeg ik ook als iso binnen! De site van Computer totaal had een link naar Iso toolkit, maar dan krijg ik de melding dat de pagina niet meer bestaat. Ik zoek een free programma waarbij ik niet meteen allerlei zooi meekrijg zoals via softonic. En als ik het heb uitgepakt, hoe installeer ik het programma dan verder?
Ik ben dit nu aan het uitproberen op WindowsXP en als dat lukt moet het uiteindelijk op een Windows7 pc.

Je kan daemon tools installeren, die maakt een virtuele drive aan, daarin de iso laden.
De inhoud gedraagd zich dan zoals het zou moeten zijn.
Verder kan je met winrar ook de iso openen.

Wat jackall zegt, je kan hem met daemon tools mounten, dan lijkt het net alsof hij er in zit als een cd. Je kan hem ook uitpakken met winrar. Bij voorkeuren kan je instellen dat hij ook standaard opent met iso files.

of je gebruik winiso daar zit teminste geen reclame rommel in wat wel in daemon tools free zit

virtualclonedrive is ook gratis en zonder reclame. Verder zou je een iso gewoon moeten kunnen lezen met Windows 7 of hoger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan