hoe je een Xbox 360 met een PC kan verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rijkie

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
64
hallo allemaal,

ik hoor zo hier en daar vragen over hoe een Xbox360 met een PC kan verbinden. ik zet hier een mogelijkheid neer zodat niemand meer daarover hoeft te vragen:p

heel simpel, verbind je 360 met hetzelfde modem van je PC. daarna moet je windows Media Player 11 installeren. bij het tabblad mediabibliotheek moet je op dat pijltje klikken en op 'media delen' klikken. (zorg er wel voor dat je 360 aanstaat) Daarna dat vakje aanvinken en op OK klikken. Xbox toestaan en klaar is kees.

veel mensen zeuren over dat je de xbox met de PC moet verbinden, maar dat hoeft niet.
 

Bijlagen

  • WMP media delen.JPG
    WMP media delen.JPG
    25,8 KB · Weergaven: 944
Bedankt, gelukkig weet ik dit al en werkt het goed bij mij, maar handig dat je dit voor anderen plaatst.
 
als ik dat doe vind hij me xbox maar zodra ik die dubbel klik loopt wmp 11 vast :S
 
volg alles op wat hier staat (scroll naar je besturingssysteem toe en volg alles op):)
 
Hej ik heb het geprobeert, maar ik krijg geen verbinding.
Ik dacht dus mischien ligt het aan onze ''opstelling''..
Het zit zo. Ik heb een router van online waar 2 internet kabels in kunnen.
1 gaat naar mijn xbox en 1 naar een router boven.
De router boven is aangesloten met mijn pc en die van mijn ouders.
Toch werkt het zooitje niet. ik dacht mischien moet ik de xbox op de router aansluiten??
Graag hulp.
Menno
 
Bedankt

Hiervoor was ik al erg lang op zoek. De laatste tijd speel ik meer op de Xbox 360 op mijn bank, als dat ik spellen op mijn PC speel.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan