Hoe kan ik alleen mijn domein naam laten zien en niet mijn subdomeinen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingShift

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af hoe ik alleen mijn domein naam kan laten zien. Bijvoorbeeld www.voorbeeld.nl/help wil ik graag alleen www.voorbeeld.nl laten zien in de adresbalk. Dus dat de pagina "help" niet meer in de adresbalk voorkomt.

Al vast bedankt iedereen!!!:thumb:

Volgens mij is dit niet mogelijk, het subdomein word altijd weergegeven, anders zul je volgens mij niet in staat zijn je naar deze website te bevinden ;)

Volgens mij is dit niet mogelijk, het subdomein word altijd weergegeven, anders zul je volgens mij niet in staat zijn je naar deze website te bevinden ;)

Ik laat de gegevens uit een database. en alles staat op index1.php(omdat index.php een redirect is, omdat je anders niet gelijk de database spullen uitleest) Daarom wil ik ook niet dat andere mensen dat zien. Het moet wel mogelijk zijn alleen ik weet niet hoe het heet. En google geeft ook niet echt bruikbare antwoorden.

Allereerst, de /help is geen subdomein. Een subdomein wordt aangeduid met help.voorbeeld.nl

Anyway, als je hem wel zodanig hebt ingesteld kun je eens zoeken naar een "Cloaked" optie. Dit houdt in dat de oorspronkelijke domeinnaam in de adresbalk blijft staan. Dit gebeurt vaak bij websites waarbij meerdere domeinnamen naar dezelfde website leiden.

Cloaked websites is niet echt handig. Want dan kan het zijn dat mijn website op de zwarte lijst komt van zoekmachines. Dit is ook niet de bedoeling
Heeft iemand nog een idee hoe ik alles achter de / niet kan laten zien dat er alleen mijn website adres staat dus www.voorbeeld.nl en niet www.voorbeeld.nl/index.php?=index

KptZeitsnor bedankt voor je antwoord. Ik dacht dat achter de / ook een subdomein was maar bedankt voor de uitleg. Ik zal nu naar "Cloaked" optie kijken. Bedankt laat nog even weten of het mij gelukt is.

Allereerst, de /help is geen subdomein. Een subdomein wordt aangeduid met help.voorbeeld.nl

Anyway, als je hem wel zodanig hebt ingesteld kun je eens zoeken naar een "Cloaked" optie. Dit houdt in dat de oorspronkelijke domeinnaam in de adresbalk blijft staan. Dit gebeurt vaak bij websites waarbij meerdere domeinnamen naar dezelfde website leiden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk te begrijpen wat je bedoeld, jij moet jou site in een frame laten draaien om dat te bereiken wat je eigenlijk wilt. Plaats de volgende code in je index bestand, deze opend dan de eerste pagina van jou site bv zoals hier main.php Nu blijft alleen de domeinnaam in de adresbalk staan als er vanuit main.php een andere pagina wordt geopend.

Code:
<html>
<head>
<frameset rows="*,1" framespacing="0" border="0" frameborder="NO">
 <frame src="main.php" name="content" scrolling="yes" noresize>
</frameset>
<noframes>
</noframes>
</head>
<body>
</body>
</html>