Hoe kan ik bestanden inpakken tot part01.rar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeVogeltjes

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
Er wordt aan mij gevraagd om de bestanden in te pakken, wel in de vorm van part01.rar, part02.rar, part03.rar enzovoort.
Dus niet r00, r01, r02 met WinRar.

Ik heb geprobeerd met Winzip, Powerarchiver, Winrar, Winace, maar ik kan nergens vinden.

Degene die die bestanden nodig heeft, heeft ontbrekende bestanden; dus ik moet juiste ingepakte bestanden (restant) afleveren, dus ditmaal in de vorm van part01.rar etc.

Wie weet welke programma ik die kan inpakken?

Alvast bedankt!!

Zorg in elk geval dat je de nieuwste versie van Winrar hebt. Volgens mij doen alleen de oude versie nog met .r01 inpakken en de nieuwe doen part01.rar enzo.

Bij de nieuwe kun je trouwens ook voor de omgekeerde optie kiezen, dus als standaard .r01 wordt gebruikt wordt dan part01.rar gebruitk.

Het betreft hier gesplitste bestanden die zijn ingepakt met Winrar. Bij het splitsen krijgen de bestanden de namen part01.rar, part02.rar, part03.rar. Je moet wel opletten op dezelfde grootte het bestand te splitsen en dan is het volgens mij nog niet zeker of je deze bij de ontbrekende bestanden kunt voegen.

Yes, het werkt met allernieuwste Winrar!!!

Erg bedankt!!!

Ik hoop dat deze ontbrekende bestanden toch goed kunnen aansluiten met de andere bestanden.

Jullie hartstikke bedankt!!!!:) :) :) :) :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan