Hoe kan ik bestandje terugzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbroekhuis

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2002
Bij mij doet zich wel een erg vervelend probleempje voor. Niet zozeer met de computer alswel met mijn geheugen. Ik ben al uren op zoek naar het schermpje van waaruit je een Windows-bestand kunt terugzetten. Namelijk: ik kreeg de melding dat ik het bestand iedll.exe opnieuw moest installeren. Nu wil ik dit doen vanaf de W98-CDRom, maar daar heb ik, denk ik, dat bepaalde invoegscherm voor nodig. Weet je hoe ik dat kan bereiken of openen? Ik heb me al suf gezocht.
Wacht hierbij het antwoord af!
Dank!

heb alles gescand; resultaat: geen virus; dus de vraag blijft: hoe kan ik van de W98 CD een bestandje terugzetten?

Je kunt met behulp van SFC (Start-Uitvoeren, sfc typen en vervolgens op OK klikken) bestanden van de Windows cd uitpakken. Dit kan echter alleen met originele Windows bestanden en iedll.exe is géén origineel Windows bestand.
Je kunt dit dus ook niet vanaf de Windows cd terugzetten.....

Het is geen virus dus, maar een bho (Browser helper object), ad-aware kan deze verwijderen volgens mij, en anders kun je altijd nog BPS Spywareremover proberen. Lukt het niet, dan kun je iig eens proberen wat op deze site staat:

http://www.mvps.org/inetexplorer/darnit_2.htm#iedll

Maak wel eerst een backup van het register.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan