hoe kan ik de dvd -rom driver van mijn moederbord installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

eerlijkheid

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
ik heb een desktop board DG41RQ aangesloten krijgt op monitor systeem driver met allerlij dingen in main menu geadvanseerd veiligheid en nog andere dingen .maar de dvd - rom heb ik nog en ik weet niet hoe ik op de computer in moet wat moet er nog gebeuren help

Hoi,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld maar als je de cd-rom in de speler doet gaat hij dan niet automatisch afspelen?

En eerst een os instaleren xp of vista of win 7

Laatst bewerkt:
moederbord

ik heb intel desktop board dg41rq alles gedaan wat op de installatie blad gedaan als last moest de monitor sluiten en drukken op f2 en krijgt je een soort menu het staat main-advanced -security-power-boot-exit. maar ik weet niet hoe je verder moet om in de computer te komen in de computer

bij main geeft het aan gegevens van bios processor systeem bus , memory speed een ieder geval informatie over wat in de computer is geinstaleerd.
apart van dat heb ik een dvd bij gekregen en weet niet wat er moet gebeuren

er zat al windows vista home premium in heb geen dvd bij gekregen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Even overnieuw wat wil je wil je windows opnieuw installeren want waarom moet je anders de bios in, of heb je andere problemen want ik begrijp niet wat je wilt instellen anders kan je misschien een foto plaatsen met desbetreffend beeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan