Hoe kan ik de Hiteker HTB-1026 Bleu-Ray / DVD speler regiovrij maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik heb sinds gister een Hiteker HTB-1026 Bleu-Ray speler gekocht, maar zit met een vraag hoe ik die regiovrij kan krijgen.

Ik begrijp dat ik met de afstandbediening de code moet invoeren, maar niet helemaal hoe.

Ik moet de volgende code intoetsen 97350 gevolgd door 1, 2, 3 en enter, maar is dan alles regiovrij?

Of kan ik enkel het DVD gedeelte regiovrij maken door 97350 in te toetsen?

Hoe vaak kan ik van Regio veranderen voordat de DVD/Bleu-Ray speler niet meer wil veranderen?

With this player it is also possible to play region 1 and other region BD Disks

Do it as follows :

When the door is open, press digit button on RC with "97350", then press "1" for region A, "2" for region B and "3" for region C , then press ENTER.

9735+01/02/03:
0 for DVD region
1 for A - USA
2 for B - Europe
3 for C - Others

htb-1026.jpg

Ter voorkoming van fouten, heeft iemand tips of mogelijk hier al ervaring mee?

Het blijkt dat deze Blu-Ray-speler eindeloos kan worden aangepast.

Mocht iemand het beter weten, graag een antwoord plaatsen.

wat je gevonden hebt, is een hack, voor de Blu-Ray regio's, wat ik van de Videohelp site begrijp, heeft een Hollandse koper
het met succes uitgevoerd, het dvd gedeelte is van nature al regio vrij,
maar met de hack kun je ook het blu-ray gedeelte op A=USA of B=Europa instellen,
dus: met open lade, op de remote control: 973501 voor USA discs of 973502 voor europeese discs.

dus normaal laat je 'm op B staan...... =973502
'k zag trouwens dat ie ook 50 euro is geweest bij kruitvat , maar toen was ie al uitverkocht.... slimme jongens :)

Laatst bewerkt:
Is het Blu-Ray gedeelte oneindig schakelbaar of zit daar een maximum aan?

Ik heb die van de kruidvat gekocht, want mijn oude regiovrije DVD-speler begon onregelmatig te weigeren.

Wel zit ik met de volgende vraag, want daar kan ik ondanks mijn zoektocht geen duidelijk antwoord op krijgen:

Is het Blu-Ray gedeelte oneindig schakelbaar of zit daar een maximum aan?

Ja, je zet gewoon een waarde anders,(kun je oneindig vaak doen) deze truuk, is eigenlijk alleen voor de importeur, van het desbetreffende land, waar de speler verkocht wordt.
Vroeger was het inderdaad wel zo, als je een andere regio disc (dvd) speelde dan kon je dit beperkt doen,
Maar wat betreft BD discs zijn er zelfs in Amerika ook regio vrije discs in omloop.
Dus , geen probleem.
Hoe bevelt het spelertje ? hij ziet er goed uit, en is compact, netwerk aansluiting, USB, en zelfs ook .mkv bestanden afspeelbaar, probeer dat eens, ik ben benieuwd.

Hoe bevelt het spelertje ? hij ziet er goed uit, en is compact, netwerk aansluiting, USB, en zelfs ook .mkv bestanden afspeelbaar, probeer dat eens, ik ben benieuwd.

Ik heb hem gekocht ter vervanging van mijn oude DVD-speler, ik heb namelijk nog geen Blu-Ray schijfjes, de aanbieding was waar ik voor viel.

Het is een kleine Blu-Ray speler, maakt met opstarten even wat mechanisch geluid, maar dat blijkt normaal te zijn.

Er zit best veel op het apparaatje, behalve een analoge scart-aansluiting. Ik heb nog een oude CRT TV, dus heb ik hem anders aangesloten.

Wat ik op internet las is dat er een harde schijf aan kan, maar niet te groot en in fat32 format.

Er zit een fan in, want het apparaat kan behoorlijk warm worden, maar ik vind het niet irritant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan