Hoe kan ik de IE 6 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmgras

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Hallo,

Ik heb IE 6.0 en alles gaat normaal, maar nu sinds een aantal dagen kan ik de IE6.0 niet meer herstellen. Er zit een dll fout en ik wil nu, als het kan , de IE opnieuw installeren, dat kan toch? Hoe doe ik dat?
graag hulp!

helmgras

dll

Hallo,
Dank voor snelle reactie

ik doe het herstel programma in systeeminfo en dan kan de IE niet hersteld worden door een ATL.dll fout

weet U wat eraan te doen?

??

Hallo,

Dank voor de moeite maar ik kan hier niets mee!! Alles wat er staat heb ik zoals al vermeld in de eerdere bericheten al gadaan.. ik zoke een oplossing!!

win98

Hallo,

Dank beide voor de tips, ik ben ze nogeven aan het proberen, maar ik heb window 98 en dan werkt het geloof ik niet wel??

Ik ben dankbaar voor nog meer(eenvoudig te doen) oplossingen

Helmgras;
Sorry, ik kan je niet meer verder helpen, was er al vanuit gegaan dat je Xp had als besturing. Is meschien ook handig als je de volgende keer iets post, je systeem te vermelden!
Heb toch ook nog effe voor je gezocht onder Windows 98, maar kon niks vinden. Succes.

Helmgras,

Heb je ook al gekeken bij Software in het configuratie scherm ?? als het goed is moet jouw Internet explorer 6 daar ook bij staan omdat 6.0 niet standaard bij win98 zit en dus later bij geinstalleerd dient te worden en de un-install en reperatie tool bevinden zich als het goed is hier.

Remy

Gereed maar met fout op de pagina

Ik heb xp pro...krijg nu bijna op elke site links onder met geel uitroeptekentje de volgende mededeling>>
Gereed maar met fout op de pagina.<<< Dat is wel heel lang geleden, ik kan geen IE herstel vinden op xp pro.

Wie weet wat ??

grt

elbert kok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan