Hoe kan ik de installatie van windows 10 voorkomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik krijg net de melding van Windows 10 dat het op vrijdag 24 juni geïnstalleerd gaat worden. Vervolgens staat er "klik hier voor een andere datum, of om de installatie te annuleren". Als ik daarop klik kan ik echter alleen maar een andere datum kiezen, maar de installatie niet annuleren. Hoe kan ik dit ongedaan maken want ik wil Windows 10 helemaal niet.
Mvrgr. Kanyarat.

Never10 gedownload en kreeg de melding dat de installatie van Windows10 was "disabled". Ook alle bestanden verwijderd. Maar Windows10 staat nog steeds klaar bij de updates om te downloaden evenals dat irritante W10 logo onder in de taakbalk. Alle W10 bestanden zijn blijkbaar dus niet verwijderd en de update naar W10 staat nog steeds klaar,

Je kan ook het volgende proberen: GWX Control Panel

http://ultimateoutsider.com/downloads/

Of anders dit:

download win10wiwi (w10wiwi punt com) laat daar ff je email adres achter installeer het programma en kies voor de optie advanged/expert o.i.d. (kijk goed want het is niet altijd even zichtbaar) laat je hele systeem controleren en dit programma haalt alle w10 bestanden weg ook de kb bestanden die er voor zorgen dat je w10 installeert. zolang je dit bestand op je pc heb staan zal je niet meer last worden gevallen door een "upgrade" van/naar w10 gebeurt dit nog wel ga dan naar de site w10wiwi punt com en download de nieuwste versie

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan