hoe kan ik de internet explorer adresbalk legen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jethro2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2005
Vraag:

Als ik in internet explorer de adresbalk leeg maak en op het pijltje naar beneden van het toetsenbord druk verschijnt er een ljist met diverse links. Veel van deze links zjin te verwijderen met diverse software programmaatjes die ik heb. (dit zjin de links van internetadressen die ik ingetypt heb. er zijn echter ook internetadressen van o.a. een website van een [prijsvraag die ik ooit bezocht heb en een aantal andere die ik maar niet wegkrijg.
Heb al van alles geprobeerd:

Favorieten gewist
Delete knop of backspace
ONder internet opties ni i.e. auto aanvullen uitgevinkt
programma's als:
Ad-aware, Spybot,Privacy guardian, Anti tracks, Spyware Doctor, Registry mechanic etc.

Wie weet waar hier een file oid van staat die ik moet verwijderen of hoe ik het anders weg kan krijgen?

groeten Jethro

Tijdelijke internet bestanden verwijderen.
Cookies verwijderen
Geschiedenis wissen

Monaco:
Dat helpt niet. Die krijg ik wel weg (cookies, geschiedenis en internet bestanden). het gaat om een aantal hardnekkige adressen die hier blijkbaar niet onder staan...

Geplaatst door Jethro2
Monaco:
Dat helpt niet. Die krijg ik wel weg (cookies, geschiedenis en internet bestanden). het gaat om een aantal hardnekkige adressen die hier blijkbaar niet onder staan...
Ook alle "offline" bestanden verwijderd?

Thanx, ben ze kwijt. heb disk cleaner gebruikt.

Miscchien had het iets met een log file te maken.

Bedankt!

Jethro

adresbalk leegmaken

Hallo hallo!

Zijn er nog slimme koppen aanwezig die nog een tip hebben om de adresbalk in zijn geheel leeg te krijgen in IE? Alle daadwerkelijk ingetypte adressen krijg ik wel weg dmv de voorgaande tips, maar voor sommige sites waar ik uit ben gekomen door door te klikken in google heeft zelfs het gebruik van diskcleaner geen effect!

Een lastig en steeds weer terugkerend probleem...
Ikzelf werk (daarom) niet met deze adresbalk. Probeer deze ATFcleaner eens
http://www.atribune.org/content/view/19/2/
-downloaden en op je buroblad leggen. Kies dan voor select all en vervolgens voor empty selected. Dit prog kan hetzelfde doen voor firefox en opera browsers!
Ik werk daarnaast ook met progjes als MRU blaster en de Cookieblaster plugin die in MRU blaster onder settings is te vinden.
MRU blaster - http://www.javacoolsoftware.com/mrublaster.html

Progjes genoeg om sporen uit te wissen maar of ze je van je adresbalk-sorus afhelpen kan ik dus niet zeggen.
Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan